שני בני עשרים תושבי ג'סר א-זרקא נאשמים ברצח

המשטרה פענחה את תיק הרצח של נביל עמאש, שנורה למוות לפני כשלושה חודשים בג'סר א-זרקא והוגשה הצהרת תובע נגד שני תושבי הכפר החשודים במעורבות ברצח

בתום חקירה ועם הסרת צו אסור הפרסום, מפורסם כעת כי משטרת ישראל פענחה את תיק הרצח של נביל עמאש, בתום חקירה אינטנסיבית שערכו חוקרי היחידה המרכזית, במסגרתה עצרו 2 חשודים במעורבות ברצח, תושבי הכפר ג'סר א' זרקא והבוקר הגישה נגדם הצהרת תובע.

ראשיתה של החקירה בתאריך 27.2.20, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אירוע ירי בג'סר א' זרקא, במסגרתו נורה למוות תושב המקום – נביל עמאש בן ה-20, כאשר נורה ברחוב ע"י שני אלמונים שנמלטו מהמקום. בתוך כך, חוקרי ימ"ר חוף ניהלו חקירה מורכבת, במהלכה אספו מגוון ראיות כנגד החשודים, לרבות שימוש בתרגילי חקירה מגוונים, הפעלת אמצעים טכנולוגים שונים ועבודת זיהוי פלילי מקיפה בזירה ומחוצה לה, שהביאו לפענוח הרצח ומעצר החשודים, למען בטחון הציבור ומיצוי הדין.

כאמור, בתום החקירה ובהתאם לממצאיה, גובשה תשתית ראייתית שאפשרה הבוקר את הגשת הצהרת התובע כנגד שני החשודים – תושבי ג'סר א- זרקא בשנות העשרים לחייהם ובימים הקרובים יוגש נגדם כתב אישום ע"י פרקליטות מחוז חיפה ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות