נהג אוטובוס כבן 40 נהרג הבוקר בכניסה לאום אל פאחם לאחר שהתנגש במשאית

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית הבוקר סמוך לצומת ערערה בכביש 65 במעורבות אוטובוס ומשאית, במהלכה נהרג נהג האוטובוס גבר כבן 40

במוקד 100 התקבל לפני זמן קצר דיווח,  בדבר תאונת דרכים קשה סמוך לצומת ערערה (כביש 65) בכניסה לאום אל פאחם, במסגרתה נהג אוטובוס פגע על פי החשד חזית אחור במשאית.
בשעה 07:46 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על תאונה בין אוטובוס (ריק מנוסעים) ומשאית בכביש 65 סמוך לצומת ערערה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על נהג האוטובוס כבן 40 לכוד ללא סימני חיים וקובעים את מותו. 

פראמדיק מד"א עומר דעייף סיפר: "מדובר בתאונת חזית אחור קשה. נהג האוטובוס נלכד במושב כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

בעקבות התאונה נסגר לתנועה כביש 65 מצומת מי עמי לכיוון מערב. בוחני התנועה של משטרת ישראל אוספים בשעה זו ממצאים מהזירה, במסגרת חקירת נסיבות התאונה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות