פועל נפגע באורח אנוש לאחר שחפץ כבד נפל עליו באתר בנייה בהרצליה. המשטרה פתחה בחקירת האירוע

שוב תאונת עבודה, הפעם באתר בנייה ברחוב הס בהרצליה, כאשר פועל בן 35 נפצע באורח אנוש מחפץ חד שנפל עליו. הוא פונה לבית החולים בילינסון תוך כדי פעולות החייאה

בשעה 10:10 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על פועל שנפגע מחפץ כבד שנפל באתר בניה ברחוב הס בהרצליה. חובשים ופראמדיקים של מד"א הגיעו למקום וביצעו פעולות החייאה בפועל בן 35 במצב אנוש עם חבלת ראש. לאחר מכן פונה הפועל לבית החולים בילינסון.
חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א רפאל נהרי סיפר: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לקומת המרתף של אתר הבנייה. ירדתי למטה עם סולמות ומיד התחלתי בבדיקות רפואיות. הפצוע סבל מחבלת ראש קשה והיה מחוסר הכרה. התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל קיבועים וסיוע נשימתי. בסיוע כוחות הכיבוי שהגיעו למקום חילצנו אותו בעזרת חבלים לניידת טיפול נמרץ והוא פונה לבית החולים כשמצבו קריטי ולא יציב".
המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות התאונה, ומבירור ראשוני בשטח העלה כי במהלך עבודות באתר נפגע אחד העובדים מקורת מתכת גדולה שנפלה עליו וכתוצאה נפצע הפועל באורח קשה. דיווח הועבר למשרד העבודה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות