אחרי נתניה, כפר סבא, הרצליה ורעננה, השיקה  מבשלת ג'מס מקום חדש בבני דרור

בהקמת המקום הושקעה חשיבה רבה וג'מס דרורים מציב סטנדרטים חדשים של עיצוב ואווירה, המעניקים חוויה ייחודית למבקרים. פעילות רבה הושקעה גם בגיוס והכשרת צוות העובדים האיכותי של המקום וכמובן בעיצובו המיוחד של החלל, הכולל מכולה רחבת ידיים שהוצבה במקום, שמשמשת כמטבח ונועדה לאפשר למקום לעמוד בביקוש הגבוה ולשדרג את המטבח הקיים במקום.

דניאל אלון, מנכ"ל ובעלים משותף בג'מס: "משפחת ג'מס מתרחבת ומעמיקה את שורשיה באזור השרון, עם המקום החדש בצומת בני דרור, המנגיש את חוויית הג'ימס הייחודית לתושבי יישובי לב השרון והסביבה. ג'מס היא לא רק בירה טרייה ואיכותית, אלא מותג שמביא עימו סטנדרט בלתי מתפשר של איכות וטריות וחוויה מיוחדת לאורחים שלנו בכל רחבי הארץ, ועכשיו גם לתושבי לב השרון והסביבה. אני מזמין את כולם להגיע ולהתרגש איתנו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות