מדינה בכאוס ובלהבות: בקבוקי תבערה על תחנות משטרה, ניידת ורכבים פרטיים מוצתים. מעל 47 שוטרים פצועים ועשרות עצורים

בקרית אתא התרחשה הפגנה אלימה נעצרו 20 מתפרעים בגין הפרת הסדר הציבורי, תקיפות שוטרים והתפרעויות אלימות. במקום נפצעו 12 שוטרים שנזקקו לקבלת טיפול רפואי, מתוכם שוטר אחד שאיבד את הכרתו כתוצאה מאבן שפגעה בראשו. השוטרים השתמשו ברימוני הלם וגז להרחקת המתפרעים. באזור אולגה התרחשה מחאה אלימה שבמהלכה נעצרו 12 חשודים בגין התפרעות אלימה והפרת הסדר הציבורי.
בירושלים מאות מפגינים חוסמים את הכניסה לעיר משעות אחר הצהריים ושורפים פחים. בעקבות ידוי אבנים של המתפרעים, נפצעו שני קציני משטרה בראש ובגב. בהמשך תקפו שוטרים והמשטרה עצרה 15 חשודים שתקפו את השוטרים והפרו את הסדר הציבורי.
באזור הדרום התרחשו מחאות אלימות במספר מוקדים שונים ובפרט באשדוד, נתיבות וקרית מלאכי. 8 שוטרים נפצעו כתוצאה מידוי אבנים ואלימות המפגינים במקום. המשטרה עצרה 12 חשודים בגין התפרעויות אלימות והפרת הסדר הציבורי.

גם באזור המרכז מתרחשים בשעות האחרונות מחאות אלימות במספר מוקדים.
בפתח תקווה יידו בקבוק תבערה לעבר הכוחות, ובגדרה 3 שוטרים נפצעו מידוי אבנים של מפגינים.
באזור מחלף השלום בת״א, חסמו מאות מפגינים את התנועה למשך מספר שעות והתפרעו במקום. שני שוטרים נפצעו במהלך פינוי של נהג עובר אורח שהמפגינים תקפו את רכבו באלימות וגרמו לו נזק. עוד שני שוטרים נוספים נפצעו במקום כתוצאה מאלימות המפגינים שכללה ידוי אבנים לעברם.
כמו כן, במהלך ליל אמש נפצעו עוד עשרה שוטרים מאלימות קשה של מפגינים שהתפרעו וידו אבנים ובקבוקים על השוטרים מול תחנת משטרת זבולון, במחלף אולגה ואזור צומת לוד.
חלק מהשוטרים פונו לקבלת טיפול רפואי וחלקם האחר פונו בשטח.
במשטרה מוסרים: "אנו רואים בחומרה רבה את האלימות שהופנתה במהלך היממה האחרונה כלפי השוטרים והובילה לפציעתם של עשרות שוטרים. משטרת ישראל תמשיך להיערך כוחות גדולים למניעת פגיעה בסדר הציבורי, בנפש וברכוש. נמשיך לאפשר את חופש הביטוי והמחאה כחוק, אולם לא נאפשר ונפעל בנחישות נגד אלימות מכל סוג שהיא כמו גם נגד כל ניסיון לפגיעה פיזית בשוטרים או אזרחים".
——-

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות