צפו: נעצרו שני הצעירים שהשתוללו, זרקו כיסאות על מבלים אתמול בבתי קפה בכיכר עצמאות בנתניה. "הם צעקו לעבר משפחות: 'זונות, שרמוטות, מחללי שבת'"

בשבועיים האחרונים זריקת כיסאות ואלימות הפכו לעניין שבשגרה בשבתות האחרונות, כשלפני שתי שבתות זה קרה ב"ימית 2000" בחולון, לפני שבוע ב"בית הפנקייק" בשרון וכנראה היד עוד נטויה.

במשטרה אמרו לפני זמן קצר: "אתמול התקבל במשטרת ישראל דיווח על אלימות בבית קפה בנתניה. שוטרים שהגיעו לבית הקפה הבחינו בשני חשודים נמלטים מהמקום. אחד מהם נתפס על ידי השוטרים והוא עוכב לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה שוחרר בהרחקה מהמקום. החשוד השני, בן 25 מנתניה אותר לפני זמן קצר ע"י השוטרים והובא לחקירה בתחנת המשטרה. על פי החשד, השתולל במקום, זרק כיסאות וגרם לנזק לשמשת בית הקפה. בסיום חקירתו החשוד נעצר. החקירה נמשכת".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות