דרמה בכפר יונה: סיעתה של ראש העיר כידור מתחילה להתפרק בעקבות גל המחאות. הדס אגוזי פרקש הודיעה על עזיבה. וזאת לא הדרמה היחידה שבפתח

צפויה עוד דרמה השבוע

 

כזכור, בקדנציה הקודמת קרה דבר דומה לאותה שוש כחלון כידור, כאשר לאחר זמן קצר מתחילת הקדנציה חברתה לסיעה, עו"ד ליהי איינס הודיעה שהיא פורשת מסיעתה של כידור, שוב בשל ריכוזיות ואי יכולת לעבוד עם כידור.

חבר המועצה טייב העלה לפני זמן קצר פוסט וכך כתב בו: "תחילתו של הסוף??? אם חשבנו שמקרה ליהי איינס היה מקרה יוצא דופן בקדנציה הקודמת, הנה לכם שלושה חודשים אחרי הבחירות ושוב עוזבת חברת סיעה של שושי כחלון כידור את הסיעה ואף את מועצת העיר.

עוד הוכחה שראש העיר נכשלת במנהיגות, לא מסוגלת לאחד את הסיעה שלה, בדיוק כפי שלא הצליחה במשך חמש שנים לאחד את האופוזיציה.
צר לי באופן אישי וגם בשם התושבים שחברת מועצה איכותית ביותר, הגונה וישרה שניסתה להביא נורמות חדשות למועצת העיר נאלצת לעזוב ולא משנה מאיזו סיבה. כמובן שראש העיר תמשיך לחרטט לנו על מינהל תקין ועל שיוויוניות, וזאת בעוד שבחצר שלה נפלה שלהבת".

אלא שגורמים המעורים בעירייה סיפרו היום ל"ניוזים השרון" כי הסערה בבניין העירייה לא עומדת לעבור וכי השבוע צפויה עוד דרמה גדולה בבניין העירייה, כשמסתמנת החלטה נוספת של כידור העויה להיות קריטית ותחולל סערה, כפי שמסתמן.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות