אז הבטיחה: איך שוש כידור חזרה מהבטחות בחירות ומעבירה תקציב יח"צ לה ולעירייה גבוה, נותן כסף ל"פני מאיר" שהיא התנגדה לו בעבר. על חשבון מי זה בא?

באותו נושא- שוש כידור טענה כי צריך להגדיל את תקציב הטיפול בסירוס ועיקור חתולים וטיפול בכלבים משוטטים בעיר. ומה היא עשתה? היא חתכה וקיצצה ב-38 אחוז! בתקציב שמופנה לסירוס, עיקור וטיפול בחתולים וכלבים משוטטים. מ-80 אלף קיצצה ל-50 אלף שקל! זאת לאחר שבמערכת הבחירות שלה ובחמש השנים האחרונות היא זעקה שיש מגיפה בעיר שצריך לטפל בה. אז הבטיחה…

שוש כחלון כידור הבטיחה טיפול בחיילים משוחררים. לפי אלברט טייב ואיציק בראון: "אין כל טיפול והגברת התקצוב והיחס לחיילים משוחררים, שהגברת כידור הבטיחה לדאוג להם ביתר שאת".

גם המלגות לסטודנטים שהיא הבטיחה להגדיל, נותרו מזעריות. "שאלתי אותה למה? הרי היא הבטיחה מלגות ראויות", אומר בראון. "היא אמרה שאין מספיק סטודנטים שפונים למלגות. בטח שאין", מסביר בראון. "כשהדרישות שהיא מציבה הן כאלה שלא מאפשרות לסטודנטים לעמוד בדרישות למלגה, ומודדים סטודנט לפי יכולת ההשתכרות של הוריו ולא לפי היכולת שלו, אז בטח שלא יתנו מלגות לסטודנטים כאן. איפה התקציב עם החזון והשינוי שהיא כל כך דיברה עליו? הגברת כידור הביאה לשינוי דעתה, זה השינוי שהיא הביאה. היא הפכה את עורה", שואל בראון.

"היא דיברה על עידן חדש בתקציב וזה לא היה. אין התייחסות לחיילים משוררים וקיצצה במלגות לסטודנטים, אין התייחסות לכלבים משוטטים ועיקורי חתולים, שהיא דיברה בכל ישיבת תקציב והיא עכשיו התעלמה מזה. היא צעקה שלא יכול להיות שהווטרינר יעבוד מעט ומה היא עשתה, חתכה עוד יותר בווטרינר. ההתנהלות שלה הייתה מבישה. כשהיא עונה לנו: 'זאת התשובות  שלי אם אתם רוצים תקבלו, אם לא, זה מה שיש!.

"מדובר בתקציב עלוב ביותר. היא החליפה את עורה ופתאום היא מעבירה תקציבים ל'פני מאיר'. שום דבר מכל ההבטחות שלה לבוחר לא בא לידי ביטוי. זה התקציב הכי עלוב שהוגש אי פעם בכפר יונה".

לכל אלו שוש כידו ר לא מצאה תקציב אבל היא תקצבה את היחסי ציבור לה ולעירייה בכ-300 אלף שקל בשנה.

אגב, כחלון כידור טוענת כי עדיין אין לה הסכם קואליציוני עם אף אחת מהסיעות במועצה.

פנינו לתגובת העירייה לפני יום, עד עתה בעיריית כפר יונה לא מצאו לנכון להגיבה.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות