שני תושבי נהריה עמדו בראש פרשיית עוקץ, כשהונו עשרות אנשים בכל הארץ בהתחזות לחברות אשראי. הם נתפסו בכפר סבא

על פי החשד נהגו השניים להסתובב בכל רחבי הארץ מדרומה ועד צפונה, ופעלו באופן מתוחכם ביותר לשים ידם בעשרות מקרים שונים על כרטיסי האשראי של אזרחים נורמטיביים מהם גנבו השניים את תיקם או ארנקם. לאחר שהשיגו את כרטיס האשראי, נהגו ליצור קשר עם בעליו תוך שהתחזו כנציג מחלקת הביטחון של חברת האשראי או הבנק, וביקשו פרטים נוספים על מנת לבטל כביכול עסקה שבוצעה בכרטיס לאחר שנגנב לכאורה.

בפעולה מתוחכמת שביצעו, דרך אתר חברת האשראי במרשתת ותוך כדי שיחה עם האזרח התמים, קיבל האזרח למכשיר הסלולרי קוד אימות. החשודים ביקשו מהאזרח שבצידו השני של הקו את קוד האימות ולאחר מכן נכנסו בעצמם בשמו של בעל הכרטיס וביצעו שחזור לססמת כרטיס האשראי האמור. החל משלב זה החלו החשודים למשוך סכומי כסף רבים מחשבון הבנק של האזרח וכך הצליחו לגרוף לכיסם סכום מוערך של מאות אלפי שקלים.

הבוקר לאחר שהוארך מעצרם במהלך השבוע החולף, יבקשו חוקרי יחידת ההונאה מבית המשפט בבאר שבע להאריך את מעצרם פעם נוספת לטובת המשך החקירה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות