רמת השרון חכמה ומקיימת

"מדד הבינתחומי לערים חכמות ומקיימות" הוא ראשון מסוגו בישראל שמעריך ערים כ"ערים חכמות ומקיימות", והוא בין הבודדים בעולם שבוחן את השילוב של ניהול, אסטרטגיה וקיימות עירונית תוך בחינת התאמתן לעולם של חדשנות וטכנולוגיה. זאת, תוך שילוב והתייחסות ליעדי הפיתוח הגלובליים של האו"ם.

המדד נבנה לאחר מחקר מקיף של כלי הערכה מרכזיים בעולם, לרבות מסמכי העקרונות של האו"ם לקידום עירוניות חכמה מקיימת ומכילה (smart sustainable & inclusive cities) המותאמים למדד האו"ם לקיימות.

מדובר בהישג מרשים, במסגרת המהפכה הדיגיטלית שמיושמת ברמת-השרון בשנים האחרונות, שמשפרת את השירות לרמת שרונים באמצעות דיגיטציה וטכנולוגיה מתקדמת ומצמצמת דרמטית את הביורוקרטיה וזמן ההמתנה המיותר בתורים.

מנכ"לית עיריית רמת השרון, שירלי פאר יגרמן מסרה: "מדד זה, יחד עם מדדים נוספים אשר פורסמו בחודשים האחרונים, מעידים על כברת הדרך המרשימה אשר עברנו יחד בשנה האחרונה בקידום הדיגיטל, העירוניות החכמה ושדרוג התחומים המקוונים ברמת-השרון. מדובר בהישג מאוד מרשים בהתחשב בעובדה שעד לפני שנה, רמת השרון כלל לא עמדה בקריטריונים לבחינת עמידה במדד. דרך ארוכה עוד לפנינו להמשך עשייה דיגיטלית משמעותית למען התושבים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות