ניוזים חמיםבריאות

בשורה גדולה לתושבי בית שמש והסביבה: מרכז חדש לרפואה יועצת נפתח בקניון השדרה

המרכז החדש והנגיש של כללית נפתח בקניון 'השדרה' בלב שכונות רמות בית שמש ●המרכז יספק מגוון רחב של שירותי רפואה יועצת, אבחונים וטיפולים בתחומים רבים

רפואה במקום אחד. בשורה גדולה ללקוחות כללית תושבי בית שמש והסביבה, נפתח מרכז רפואי חדש של כללית בסמוך למרכז לבריאות האישה ולשירותי מכון מור. במרכז יתבצעו גם שירותי דימות עם אבחון רפואי מיידי, עם קבלת פיענוח תוצאות הבדיקה ומפגש עם הרופא. ד"ר נטע אלון שליב, מנהלת מינהלת הראל בכללית מחוז ירושלים משתפת כי במרכז החדש יינתנו מגוון שירותים בתחום הרפואה היועצת : רפואת אורתופדיה, עור, אף אוזן גרון , כירורגיה, רנטגן, אולטרסאונד מפרק הירך לילדים ובהמשך מתוכננת כניסה של רפואת עיניים וכירורגיית ילדים.

במרכז הרפואי בניהולו האדמיניסטרטיבי המסור של ישי קריביאן, תפעל נבחרת רופאים מומחים במגוון רחב של מקצועות הבריאות. בתחום רפואת עור יקבלו קהל ד"ר יעקב דוכן, ד"ר אדוה מנסורה וד"ר רובה איברהים. את תחום הנוירולוגיה ירכז ד"ר אבי אשר אלגום, את תחום הקרדיולוגיה ירכז ד"ר בוריס נפח, את תחום הכירורגיה ירכז ד"ר הייתם עוויסאת, אולטרסאונד פרקי ירכיים בראשותו של ד"ר אברהם פנסקי, בתחום האורולוגיה ד"ר מורד גאבר, שירותי רפואת אף אוזן גרון יינתנו על ידי ד"ר ולדימיר סובול וד"ר ניסה עזרא ותחום האורתופדיה על ידי ד"ר פאדי שוויקי. בתקופה הקרובה יצטרפו עוד מומחים ושירותים נוספים לצוות המרכז. כמו כן יינתנו במקום שירותי הדמיה (רנטגן).

"כללית עם תושבי בית שמש! פתיחת המרכז לרפואה יועצת בקניון השדרה היא בשורה של ממש שמצטרפת לפתיחת מרכז לבריאות האישה במקום ולשירותי מכון מור שפועל בקניון מעל שנה. כל אלו , ללא ספק, יגדילו את זמינות הרפואה היועצת עבור תושבי בית שמש והסביבה", מסכם ארז לוי, מנהל מחוז ירושלים בכללית.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות