Uncategorized

בלי ידיים! מותג הספורט והלייף סטייל SKECHERS משיק את  קולקציית הקיץ של ספינת הדגל של המותג: SLIP-INS

הפטנט שמשאיר לנו ידיים חופשיות נועלים נעליים בלי להשתמש בידיים בכלל!

קולקציית קיץ 24 של נעלי ספורט SLIP-INS של המותג SKECHERS נחתה בישראל. הקולקציה מביאה איתה בשורה של טכנולוגיה פורצת דרך עם פטנט מיוחד: נועלים נעליים ללא צורך בשימוש בידיים בכלל! פעולת הנעילה הופכת פשוטה וקלה, ללא עזרת ידיים וללא צורך להתכופף, כדי להכניס את הרגל לנעל או להסיר אותה, ממש כמו כפכף לרגל.

את הקמפיינים לנעלי SLIP-INS סליפ אינס מובילים השגרירים של המותג בכל העולם ביניהם אושיית הלייף סטייל העולמית מרתה סטיאורט, הראפר האייקוני סנופ דוג ושחקן הפוטבול ופרשן הספורט הבכיר טוני רומו, נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בחר לנעול SLIP-INS לטיסה ותמונתו צועד ליד המטוס בחליפה מחויטת והנעליים ומנופף לשלום התפרסמה בכל כלי התקשורת ויצרה הד חיובי ואלפי תגובות נלהבות בכל רחבי העולם.

הפטנט הייחודי של סקצ'רס שינה את הרגלי היומיום ובעולם שמאופיין במרוץ הבלתי פוסק אחר הזמן, הוא חוסך התעסקות וזמן בכל פעם שנועלים נעליים. הוא משנה את כללי המשחק ממש עבור ילדים שהופכים באחת להיות עצמאים ונועלים את הנעליים בשמחה ובקלילות, נשים בהריון שההכרח להתכופף מקשה עליהן בכל יום וכן בעלי מוגבלות פיזית ומבוגרים שעד כה פשוט לא יכלו לנעול נעליים באופן עצמאי ועכשיו הפעולה תתאפשר להם בקלות.

הרגל מחליקה אל תוך הנעל בזכות טכנולוגיית TOUCHLESS FIT™ המאפשרת הכנסה של הרגל בצורה פשוטה וחלקה בלי להשתמש בידיים. גם פעולת הסרת הנעליים פשוטה ונטולת מאמץ. כמו כן, הנעל מצוידת ברפידת AIR COOLED MEMORY FOAM – את תצורת כף הרגל, מתאימה את עצמה אליה ושומרת על אוורור, גפת בד סרוגה, אופנתית ונושמת וסוליה קלת משקל.

רוב הדגמים עשויים מחומרים טבעוניים וניתנים לכביסה במכונה! צבעוניות: לבן, שמנת, שחור, ורוד, חום, תכלת ואפור, לילדים חלק מהדגמים עם אורות מהבהבים בכל צעד.

מחירים:

 נשים וגברים- 299.90 ₪ – 499.90₪

  ילדים 199.9-249.90 ₪

להשיג ברשת חנויות SKECHERS , באתר www.skechers.co.il,

ובחנויות מובחרות

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות