חדשות

תוכנית פינוי בינוי במרכז העיר פ"ת במתחם "שלום אש קרול" יוצאת לדרך. התושבים: "אחרי שנים שהבטיחו לנו הבטחות שווא, בא ראש העיר ברוורמן וקיים ודאג לנו מול היזמים"

כאמור, הפרויקט הגדול יביא לבניית 750 יחידות דיור. מדובר למעשה בפינוי-בינוי-בינוי. כלומר הדיירים שיפונו רבים מהם יעברו מייד לדיור שיקבלו, ולא לשכירות.
מלבד זאת, ראש העיר ברוורמן שעמד באופן ישיר מול היזמים, דרש מהם להתאים את התוכנית לכל הצרכים של התושבים ודרש מהם, שמלבד בניית הבניינים יוותרו שטחים לטובת מבני ציבור כמו מתנ"ס, מועדוניות ועוד מבני קהילה שיוקמו. בשלב זה הפרויקט אושר בוועדה המקומית. מכאן בהליך רגיל הוא יפורסם, יעבור לשלב ההתנגדויות, וכשיצלח זאת, יעבור לאישור סופי של הוועדה המחוזית וכך יצא לדרך.

ברוורמן. הורה להעביר את הכספים שמחכים לקבוצה. הבקרה התקציבית חוסמת את זה בגלל ניהול תקין. צילום: עצמיברוורמן. הורה להעביר את הכספים שמחכים לקבוצה. הבקרה התקציבית חוסמת את זה בגלל ניהול תקין. צילום: עצמי

מהנדסת העיר, ד"ר חוה ארליך, מסבירה על הפרויקט שעומד לצאת לדרך: "בימים אלה הושלם תהליך סטטוטורי משמעותי לקראת מימוש תוכנית להתחדשות עירונית במתחם "שלום אש קרול". קיימות בשטח כ-220 יחידות  ל- 750  יחידות כולל חניון תת קרקעי. הגדלת שטח  למבני ציבור ופיתוח שטח ציבורי פתוח המחבר בין הגינה המרכזית לבין רחוב אורלוב לרווחת תושבי הפרוייקטים והסובבים. נציין שבסמוך לפרוייקט תחנת רכבת קלה".
כאמור לאחר שנים ארוכות של צפייה, דיירי המתחם במרכז העיר יקבלו דיור מרווח, חדיש עם מבנים של קהילה ורווחה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות