חדשות

דוד לוקסמבורג שוקל לרוץ למועצת העיר ומסביר: "אני רוצה לתרגם את האהבה שלי לעיר ואת הניסיון שלי לעשייה למען העיר שאני הכי אוהב בעולם"

האם אתה מאמין, שכחבר מועצה תוכל להשפיע יותר מאשר כאיש עסקים ופילנתרופ בעיר

 

"מבחינתי, אין בכלל ספק שכחבר מועצת העיר ההשפעה שלי תהיה הרבה יותר גדולה ואפקטיבית. תהיה לי אמירה שתתורגם למעשים בשטח. אני תמיד אהיה פילנתרופ. אלו שני דברים שיכולים להתקיים האחד לצד השני".

 

אתה ידוע בעיר כאיש שלא משויך למגזרים, אלא איש של כל האנשים והתושבים בכל שכונה בעיר. אתה אדם שצמח ממשפחה צנועה ורשם הישגים נכבדים כאיש עסקים וגם כמעורב חברתית. לאיזה קהל בחיפה חשוב לך לדבר ולהגיע?

 

"אני מחובר לכל המגזרים בעיר הרב-גונית שלנו. מאחר וגדלתי וצמחתי ממקום צנוע, הכרתי לאורך חיי אנשים מכל שכבה ומכל מגזר. אני שמח שאני מחובר לחברים דתיים, חילוניים מדעות ומקומות שונים בעיר. חשוב לי מאוד לתת מענה באותה מידה לכל המגזרים ולכל השכבות".

 

 מה דעתך על ניהול העיר על ידי יונה יהב? האם לעיר הזאת פיללת?

 

"יונה הוא אדם עם אישיות נפלאה ויש לו רזומה של עשייה והישגים רבים שנזקפים לזכותו בעיר הזו. הוא קידם את העיר והביא אותה להישגים יפים מאוד בתחומים רבים. אני מאוד מעריך את האיש ואת מה שהוא עשה. עם זאת, אני מאמין שעם כניסת כוח חדש, צעיר ונמרץ לבניין העירייה ולמועצה, ועם גישה חדשה וחשיבה חדשה, אפשר להביא את העיר למימוש הפוטנציאל האדיר שקיים בעיר חיפה. העיר חיפה זקוקה לאנשים שיביאו זווית שונה ומרעננת לעיר".

 

מקבל מדליה משר החוץ הקזחי. לוקסמבורג. אלבום פרטי
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות