ניוזים חמיםחדשותתל אביב - יפו

היחידה המרכזית של משטרת מחוז ת"א הביאה לפענוח אירוע רצח של נתין אריתראי שאירע בתאריך 9.5.24 בשכונת התקווה, היום הוגשה נגד 2 חשודים נתינים זרים ממוצא אריתראי הצהרת תובע בחשד לרצח

כזכור בתאריך 9.5.24 התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה, אודות אירוע אלימות, במהלכו נדקר קורבן ע"י מספר חשודים באזור שכונת התקווה וכעבור זמן קצר נקבע מותו של הקורבן בבי"ח

מחקירה ראשונית עלה, כי הקורבן בשנות ה-30 לחייו ומתגורר בדרום ת"א, הינו נתין זר ממוצא אריתראי והרקע לרצח על פי החשד, הינו סכסוך פוליטי בין תומכי למתנגדי השלטון במדינת אריתראיה.

כאמור, כוחות משטרה גדולים הגיעו לזירה ושוטרי תחנת תא"ד החלו באיסוף ממצאים וגביית עדויות, במקביל קיים סממ"ר איילון הערכת מצב בשטח והחקירה הוטלה על ימ"ר ת"א.

שוטרי היחידה המרכזית, החלו עוד ביום הרצח בפעולות חקירה מהירות תוך שימוש באמצעים טכנולוגים, אשר הובילו למעצרם של שני חשודים מספר שעות לאחר הרצח. שני החשודים תושבי דרום ת"א בשנות ה-30 וה-40 לחייהם, נעצרו באזור שכונת התקווה במקום המשמש מפגש של נתינים זרים.

במהלך המעצר הצליחו בלשי הימ"ר לאתר את הסכין ששימשה לביצוע הרצח לכאורה, לאחר שהיא הוסלקה במקום בו נעצרו החשודים. בנוסף, בוצעו חיפושים בבתיהם של החשודים ונתפסו לכאורה הבגדים אותם לבשו החשודים בעת ביצוע הרצח וכן, 2 קורקינטים שהיו ברשותם.

עם התקדמות חקירת הרצח, הצליחו בימ"ר לקשור ולחבר את מארג הראיות נגד שני החשודים והיום בתום חקירה אינטנסיבית ומאומצת, הוגשה הצהרת תובע נגד שני החשודים בחשד לרצח. בכוונת הפרקליטות בימים הקרובים להגיש כ"א ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

מצ"ב סינק של פקד ניר ידגאר, ק' חקירות בימ"ר ת"א המשולב בתיעודים מאירוע הרצח ותמונת הסכין שנתפסה.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות