ניוזים חמיםחדשות

רימון שנזרק על הרכב, מכות, איומים קשים ועוד – כך סחטו 5 תושבי ר"ג גבר ממרכז הארץ, על רקע עסקי הימורים לא חוקיים

חוקרי מחלק המוסר ביחידה המרכזית של משטרת מחוז תל אביב עצרו אתמול בתום חקירה סמויה 5 חשודים, תושבת רמת גן ותושבי רמלה ורמת גן, בחשד שביצעו עבירות סחיטה באיומים וסחיטה בכח באדם בשנות ה40 תוך הפעלת אלימות ואיומים כלפיו על רקע הימורים לא חוקים

 

חוקרי מחלק המוסר ביחידה המרכזית של משטרת מחוז תל אביב חשפו במהלך התקופה האחרונה פרשייה קשה שעניינה חשד לסחיטה ואלימות כלפי אדם, תושב מרכז הארץ, על רקע הימורים לא חוקים והפעלת קזינו ופתחו בחקירה סמויה, תוך איסוף עדויות וראיות תומכות נוספות.

בתוך כך, החוקרים הצליחו לזהות את שיטת הסחיטה שתחילתה לפני כשנה, עת נוצר קשר עסקי בין הקורבן לאחד מהחשודים, תושב רמת גן, בשנות ה-50 לחייו, בעסק של הימורים לא חוקים באזור המרכז.

מאז ולאורך תקופה ארוכה התחיל החשוד לסחוט את הקורבן באופן שיטתי ומתוחכם, תוך שהוא שולח לקורבן חשודים נוספים, תושבי רמלה ותושבת רמת גן, תוך איומים והפעלת מעשי אלימות פיזית, בכך שגרמו לקורבן חבלות בגוף וסחטו ממנו במהלך התקופה האחרונה עשרות אלפי שקלים.

במסגרת החקירה הצליחו החוקרים לחשוף אירוע קשה, במהלכו הותקף הקורבן על ידי החשודים לפני מספר חודשים בלוד ונגרמו לו חבלות ושברים בגוף.
כמו כן, חשפו החוקרים אירוע השלכת רימון הלם לעבר רכבו של הקורבן כשבועיים לאחר התקיפה.

אתמול בשעות הצהרים, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרו חוקרי היחידה המרכזית בשיתוף לוחמי יס"מ תל אביב את החשודים, תושבת רמת גן בשנות ה-60, תושב רמת גן בשנות ה-50, ותושבי רמלה בשנות ה30 והם הובאו לחקירה במשרדי ימ"ר תל אביב.

היום, בהתאם לממצאי החקירה וצרכיה הם יובאו לבית המשפט שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

 

צילום: דוברות המשטרה

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות