ניוזים חמיםחדשות

לוד: טבעת של גברת נתקעה על האצבע שהתנפחה – מתנדבי ידידים חתכו את הטבעת וחילצו את האצבע בשלום

לייזי שטרן - סמנכ"ל ידידים: "יש לנו ניסיון רב במקרים כאלו, קרה לכם? פנו לידיד

הבוקר (ראשון) בשעה 9:25 התקבלה שיחה במוקד ידידים אודות גברת שטבעתה נתקעה על אצבעה שהתנפחה, ברחוב שבט אשר בלוד.

מוישי צרפתי – אחראי מתנדבים מודיעין עילית, ורפאל מיוחס, מתנדב המרחב, נענו לקריאה והגיע ולמקום. בעדינות ובסבלנות, באמצעות ציוד ייעודי, חילצו המתנדבים את הטבעת מן האצבע, ללא פגיעה בגברת.

מוישי מספר: "הייתי בבית כשמנהלת המעון של הבן שלי התקשרה אליי ודיווחה לי על הטבחית במעון שהטבעת תקועה לה על האצבע ביד, כשהאצבע מעט נפוחה. דיווחתי למוקד ומיד ירדתי למעון לנסות ולחלץ את האצבע. עמדתי בקשר טלפוני עם סמנכ"ל הארגון לייזי שטרן, לו יש ניסיון רב במקרים כאלו. לאחר כמה ניסיונות הוחלט לחתוך את הטבעת, ועם כלי מיוחד לחיתוך חילצנו את האצבע מהטבעת. זו הרגשת סיפוק להתחיל את הבוקר בעזרה לזולת."

לייזי מוסיף: "אנו רואים כי פנייה לידידים לחילוץ טבעת במקרים מעין אלו זהו דבר שמוכיח את עצמו. לפעמים אנו מצליחים לחלץ את האצבע מבלי לחתוך את הטבעת אבל במקרים מסוימים יש צורך ולשם כך יש לנו ציוד ייעודי על מנת שלא לפגוע חלילה באצבע. אנחנו ממליצים בכל מקרה כזה, לפנות מיד לידידים."

זקוקים לעזרה? צרו קשר עם מוקד ידידים 1230 ללא כוכבית.

קרדיט צילום ידידים

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות