ניוזים חמיםחדשות

צפו: 3 צעירים מבני ברק שדדו מוכר במינימרקט ברחוב סוקולוב בר"ג, תוך שהם דוקרים אותו ופוצעים אותו קשה, תוך קריאות "מוות לערבים"

צפו: 3 צעירים מבני ברק תקפו עובד מינימרקט תוך קריאה גזענית "מוות לערבים": היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב דן עצרה שלושה חשודים בשוד מזויין ופציעה בצוותא של עובד במינימרקט ברמת גן

 

צפו: 3

בתאריך 15/4/24 בשעה 01:00 התקבל דיווח במשטרת ישראל על תקיפת עובד במינימרקט ברחוב סוקולוב ברמת גן על ידי מספר חשודים שנמלטו מהמקום.

שוטרי תחנת רמת גן- בני ברק הגיעו מיד לזירה ופתחו בחקירה תוך איסוף ממצאים וראיות. הקורבן פונה במצב קשה על פי גורמי רפואה לטיפול רפואי בבית חולים.

החקירה הוטלה על היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב דן שהחלה בביצוע מגוון רחב של פעולות על מנת לאתר את החשודים במעשה.

בלשי היחידה ללחימה בפשיעה הצליחו להתחקות אחר החשודים, ועוד באותו השבוע, החלו בביצוע מעצרים.

במסגרת מבצע המעצרים, הבלשים איתרו פריטי לבוש שתאמו וקשרו את החשודים לזירת האירוע. הבלשים עצרו את שלושת החשודים (18, 18, 19) תושבי בני ברק.

החשודים הובאו לחקירה במשרדי היחידה ללחימה בפשיעה ומעצרם הוארך מעת לעת.

על פי החקירה, החשודים הגיעו סמוך לשעה 01:00 בלילה למינימרקט על מנת לשדוד סיגריות תוך שהם רעולי פנים, ובפועל תקפו את המוכר שהיה באותה עת לבדו בחנות. החשודים התנפלו על הקורבן, תוך שהם חמושים בנשק קר, כגון סכין ואלה. הקורבן נדקר על ידי החשודים בפלג גופו העליון וגרמו לו לחבלה קשה. בתוך כך במהלך התקיפה, החשודים קראו לעברו קריאות גזעניות, "מוות לערבים".

בתוך כך, במהלך החקירה, הצליחו החוקרים לקשור את אחד החשודים לאירוע שוד סיגריות מאותו העסק, שאירע בנובמבר 2023 ואף לא דווח למשטרה.

עם סיומה של חקירה מורכבת ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב דן, הוגשה היום הצהרת תובע נגד 3 חשודים ובכוונת הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות