בחירותניוזים חמיםחדשות

איחוד כוחות משמעותי ביהוד – מונוסון: ליאור גלבוע מצטרף ומאחד כוחות עם יעלה מקליס לקראת הסבוב השני בבחירות לראשות העיר

חיזוק משמעותי ליעלה מקליס לקראת הסיבוב השני: המועמד לראשות העיר, ליאור גלבוע, מאחד כוחות לראש העיר יעלה מקליס. ראש העיר מקליס: "איחוד כוחות שהוא מכפיל כח, שמביא אופק מנהיגותי חדש לעיר". גלבוע: "אחדות שמביאה בשורה ליהוד מונוסון. יחד נשמור על הבית טוב יותר"

 

חיזוק משמעותי לקראת הסיבוב השני של יעלה מקליס. ליאור גלבוע, המתמודד המפתיע ביותר בסיבוב הראשון, שקיבל שליש מקולות הבוחרים, איחד כוחות עם יעלה מקליס, ראש העיר. השניים סיכמו על איחוד כוחות מלא גם לאחר הבחירות, במטרה לקדם מהר יותר את תכניות העבודה הקיימות ולהוציא לפועל תכניות עתידיות שישמרו על האינטרסים הציבוריים.

למרות חילוקי הדעות, נראה שהן מקליס והן גלבוע חולקים השקפות עולם דומות, וביניהן: עקרונות של עשייה ציבורית שמאופיינת בניקיון כפיים, יושרה ציבורית, שקיפות, העדפת האינטרס הציבורי על אינטרסים של בעלי עניין, ובעיקר האמונה שטובת העיר גוברת על כל שיקולי "כיסאולוגיה" או שיקולי אגו.

עקרונות שסוכמו בין השניים:

● המשך על הקפדה של טוהר המידות וניקוי השחיתות שהייתה בעירייה בטרם כניסתה של יעלה לתפקיד.
● התנגדות נחרצת לכל בנייה של מפלצות בטון בנווה מונוסון.
● התנגדות לבנייה בסביונים ובאוויה.
● שמירה על עקרון העל: גדות ומגשימים ישרתו את העיר הוותיקה לצרכי התחדשות עירונית ויצרו פתרונות לבנייה עבור זוגות צעירים בני המקום.
● הסרת חסמים בנושא התחדשות עירונית
● עיר של אהבת האדם, חופשית, כבוד לאחר ולמסורת ישראל.
● אופק מנהיגותי: ליאור גלבוע, ישמש כממלא מקום ללא שכר ומחזיק תיק החינוך הבלתי פורמלי ותנועות הנוער. בשנה החמישית, יעלה תפנה את מקומה למנהיגות צעירה ומנוסה שתחליף אותה שתבחר מועצת העיר עד הבחירות המוניציפליות.

יעלה מקליס, ראש עיריית יהוד-מונוסון: "תוצאות הבחירות הובילו אותי לחשיבה מחודשת. הבנתי שעל אף שבשנות כהונתי הזנקתי את העיר בכל הקשור לפיתוח, התחדשות עירונית, סביבה ירוקה, חינוך, קהילה, ביטחון אישי ועוד, העיר זקוקה לאיחוד כוחות היסטורי וחלוצי, ללא שיקולי אגו. הבנתי שהבוחרים רוצים שיתופי פעולה רחבים כדי להביא לסיום המוצלח של עשרות פרויקטים שהובלתי וכעת מצויים בישורת האחרונה שלהם. יחד אנחנו מכפיל כח ונביא לתוצאות טובות יותר. יחד נשמור על הבית שלנו".

עוד מוסיפה מקליס: "על אף מספר חילוקי דעות בעבר מצאתי בליאור גלבוע שותף לדרך. שנינו דוגלים בערכים של מינהל תקין ושל יהוד-מונוסון מעל הכל. ליאור מביא איתו המון מרץ, התלהבות ורצון לצבור ידע וניסיון, שאת אלה יש לי בשפע. ביחד נוכל לשמור על ההישגים שהובלתי ולהבטיח שלא ייכנסו לעירייה גורמים מפוקפקים. ביחד נסיים פרויקטים של השכונות החדשות וההתחדשות העירונית, נעצים את העיר, נביא אוכלוסייה חדשה ואיכותית, ובו זמנית נבטיח שאינטרסים של קבלנים לא יפגעו באיכות החיים של תושבי מונוסון, תושבי סביונים ותושבי מתחמים 8א' ו-8ב'".

ליאור גלבוע: "אין מחלוקת שבשנים האחרונות הגיעה יהוד-מונוסון להישגים בהובלתה של יעלה מקליס, אבל יחד אנחנו מכפיל כח שנביא לתוצאות נוספות. תמיד יחד חזק יותר מלבד. החיבור החשוב והמרגש ביני לבין ראש העיר יאפשר לנו לקדם ביחד את העיר.

"כולם יודעים שעשייה ציבורית למען יהוד מונוסון היא בדמי, ואני שמח על ההזדמנות לגבות את המרץ שלי עם הידע והניסיון העצומים של ראש העיר יעלה מקליס. זהו השילוב הטוב ביותר שיכול להיות למען העיר. העיר עומדת בצומת דרכים קריטי לעתידה ואסור להמר על הבית שלנו".

ולסיכום אומרת יעלה מקליס: "אנחנו מצויים בנקודת זמן היסטורית שבה חייבים להמשיך את התנופה של יהוד מונוסון ובו זמנית להבטיח לה אופק מנהיגותי. למנהיגות שדוגלת ביושר ציבורי, ניקיון כפיים, שקיפות ומינהל תקין. אנו שואפים לקואליציה רחבה וקוראים לעוד גורמים להצטרף אלינו. העיר מצויה בצומת דרכים ואסור להמר על עתידה, כי יהוד-מונוסון מעל הכל!"

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות