חדשותמקומירמלה

רמלה: תינוק ננעל בשגגה ברכב, מוקדן ידידים שענה לשיחה חילץ אותו בעצמו שלום,"עניתי לשיחה במוקד, ראיתי שאני קרוב, יצאתי מיד וחילצתי"

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק כבן שנה שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, ברחוב דני מס ברמלה

מוישי צרפתי, סג"מ סניף מודיעין עילית, ענה לשיחה, הוציא את קריאת החירום, ויצא למקום במהירות. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ מוישי את התינוק בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב.

מוישי מספר: "תוך כדי משמרת שיחות במוקד ידידים, התקבלה קריאה על תינוק שננעל ברכב. לקחתי את הפרטים, הוצאתי את קריאת החירום למתנדבים ויצאתי למקום כשאני כל הזמן על הקו. בדרכי, האמא סיפרה לי כי הכניסה את התינוק לרכב, חגרה אותו והוא לחץ על נעילת הרכב. בפעולה מהירה פתחתי את דלתות הרכב וחילצתי את התינוק. הרגשה נפלאה להתחיל במצווה ולסיים אותה בהצלחה".

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות