ניוזים חמיםחדשותתל אביב - יפו

כתב אישום הוגש השבוע כנגד חשוד שעצרו שוטרי תחנת לב ת"א, לאחר שעל פי החשד פצע בעל אכסניה ואיים עליו בסכין כשביקש ממנו לשלם עבור שהותו

שוטרי לב שהגיעו מיד למקום פתחו בסריקות איתרו את החשוד, תושב בת ים בן 35, אשר נמלט מהמקום ועצרו אותו תוך זמן קצר

שוטרי תחנת לב ת"א פתחו בחקירה לפני כשבועיים (16.2.24) עם קבלת דיווח למוקד המשטרה על אירוע אלימות, בו על פי החשד הותקף בעל אכסניה ברחוב בן-יהודה בת"א, כשפנה לחשוד וביקש ממנו לשלם עבור שהותו באכסניה בימים שחלפו.

עפ"י החשד, בתגובה לבקשתו של בעל האכסניה שלף החשוד סכין שנשא על גופו ואיים שידקור אותו. הקרבן התקרב לחשוד על מנת ליטול ממנו את הסכין ובתגובה לכך, דקר אותו החשוד בידו וכשביקש המתלונן להזעיק משטרה, התקרב אליו החשוד כשהוא מנופף בסכין לכיוונו. בתכוף לאותן נסיבות, המשיך החשוד לאיים עם הסכין בתנועות של דקירה. כתוצאה מהדקירה נפצע הקרבן באצבעו ונזקק לתפרים.

שוטרי לב שהגיעו מיד למקום פתחו בסריקות איתרו את החשוד, תושב בת ים בן 35, אשר נמלט מהמקום ועצרו אותו תוך זמן קצר.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום, ועם סיומה של חקירה מהירה, השבוע הגישה נגדו יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ת"א כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בעבירות של פציעה כשהעבריין מזויין, החזקת סכין ואיומים.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות