ניוזים חמיםחדשות

צפו: הסרטון שגורם לסערה בר"ג וההטבת הבניה החריגה של כרמל שאמה הכהן ליזם נדל"ן מורשע שהשתחרר מהכלא

בתחילת השבוע פרסם ליעד אילני סרטון על פי תחקיר של העיתונאי עומרי מניב, בו משורטט קשר מפוקפק בין ראש עיריית ר"ג כרמל שאמה הכהן ליזם נדל"ן ועבריין מורשע עמוס מיימון. איך פרויקט הנדל"ן שלו הכפיל את עצמו תחת שאמה ולמה ראש העיר לא פוסל עצמו מלדון בפרויקט זה?

בתחילת השבוע העלה ליעד אילני, המועמד לראשות העיר רמת גן, סרטון שגרם לסערה בעיר: בסרטון שמובא כאן ומבוסס על תחקיר של העיתונאי עמרי מניב בחדשות 13, עולה קשר ישיר בין יזם הנדל"ן עמוס מיימון וראש העיר כרמל שאמה הכהן שלכאורה מקדם פרויקט בנייה ענק בצומת הרחובות אלעל וז'בוטינסקי.

מיימון יש לציין הוא עבריין מורשע שאף ישב במאסר בכלא. בסרטון הועלתה תזכורת לכתבת התחקיר של עמרי מניב בחדשות 13, בה פורסם כיצד בדצמבר 2020 דחף שאמה להגדלת זכויות הבניה בפרויקט של מיימון מ- 53 דירות ל- 116 דירות. בהמשך הסרטון, נראית ישיבת מועצה מחודש דצמבר 2023, בה עלתה בקשה נוספת לחלוקת שטחים ציבוריים באותו הפרויקט. במהלך הישיבה, אילני מבקש משאמה הכהן לא להשתתף בדיון ובהצבעה בה נדון פרויקט הבנייה של חברו המורשע מיימון ואף להוריד אותה מסדר היום. שאמה הכהן מסרב לעשות כן. אילני אף מטיח בפני שאמה כי הוא נכח במסיבה פרטית, זמן קצר לאחר שחרורו מהכלא של אותו מיימון, שפרויקט הנדל"ן שלו "צמח" תחת אישורו של שאמה הכהן בעשרות דירות ביחס לאישור הבנייה המקורי.

שאמה כאמור מכחיש שהיה במסיבת השחרור מהכלא של חברו, אלא שבסרטון נראה שאמה באותה מסיבה בניגוד לדבריו.

וכך כתב אילני בפוסט שפרסם עם הסרטון: בחירות הן תמיד על ערכים ועל סדר עדיפויות. 5 שאלות בדרך לקלפי. איזה ראש עיר אתם רוצים?

1. ראש עיר חשוד בפלילים, לאחר שנעצר בביתו ונלקח לחקירה ממושכת באזהרה או ראש עיר ישר ונקי כפיים?

2. ראש עיר משסה, מפלג, חוסם ומחרים תושבים או ראש עיר מאחד ומחבר?

3. ראש עיר ששם בראש את השופוני, החגיגות, האירועים ויחסי הציבור או ראש עיר ששם בראש את החינוך, הביטחון האישי, הניקיון והתשתיות?

4. ראש עיר שהכפיל את החוב העירוני לבנקים בקדנציה שלו (למעלה מ- 600 מיליון שקל), תוך בזבוז כספים אדיר על נהנתנות אישית בכספי הציבור שלו ושל מקורביו, או ראש עיר אחראי שנוהג בחרדת קודש בכספי הציבור?

5. ראש עיר חובבן, שלפן ופופוליסט או ראש עיר שבנה תוכנית מפורטת לעתיד העיר, עם אנשי המקצוע המובילים בכל תחום?

אם עד עכשיו לא השתכנעתם, צפו ב- 106 השניות של הסרטון המצורף.

לפני כשנתיים כתב הפלילים של חדשות 13 חשף את אחד מסיפורי השחיתות החמורים שהיו במדינת ישראל. בסוף הסרטון, תוכלו לצפות בראיה חדשה שלא משאירה מקום לספק.

תשאלו את עצמכם האם ידיים מושחתות כאלו ראויות לאחוז בהגה העיר שלנו? מגיע לילדים ולנכדים של כולנו יותר, הרבה יותר".

 

צילום: עיריית ר"ג

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות