ניוזים חמיםחדשות

תאונה קטלנית סמוך למחלף ראשונים: בהתנגשות בין 2 משאיות נהרג גבר כבן 40 ונהג אחר נפצע קשה

התנגשות קטלנית בין 2 משאיות בכביש 431 סמוך למחלף ראשונים: נקבע מותו של נהג אחד כבן 40. נהג שני נפצע קשה

בשעה 11:39 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על תאונת דרכים בין 2 משאיות בכביש 431 סמוך למחלף ראשונים. לאחר פעולות חילוץ של לוחמי האש, חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותו של גבר כבן 40 ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא בתל השומר, גבר כבן 30 במצב קשה, עם חבלה רב מערכתית.

סגן מנהל מרחב איילון במד"א, פראמדיק עודד שינקמן וחובשי רפואת חירום במד"א דניאל קהלני ונפתלי הלברשטט סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. סיפרו לנו שככה"נ אחד מנהגי המשאיות עצר בצד הדרך לתקן תקלה ונפגע ממשאית חולפת. גבר כבן 40 היה לכוד בין 2 המשאיות כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית. תוך כדי פעולות החילוץ של לוחמי האש ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. הפצוע השני גבר כבן 30 היה בהכרה מלאה וישב בסמוך לתאונה. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה ויציב."

 

צילום: תיעוד מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות