בחירותניוזים חמיםחדשות

לא תאמינו מה מעסיק את ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל, בזמן שחיילינו נלחמים בעזה ושהפשיעה ברמלה שוב מרימה ראש

בזמן שישראל במלחמה וכל הפוליטיקאים, גם בבחירות המקומיות, הקפיאו את העיסוק הפוליטי והקמפיינים - ראש עיריית רמלה חוזר למלחמה משלו, נגד יריבו הפוליטי יואל לביא והכל בגלל שילוט. זה מה שמעסיק בימים אלו את ראש עיריית רמלה בזמן שחיילינו נלחמים בעזה

ביום שבת השחורה ב-07.10 כשעם ישראל התעורר למראות קשים ולמחיר כבד של 1400 נרצחים וכ-240 חטופים היה ברור לרבים בעם שמה שהיה עד אותו יום – לא יהיה עוד. בתוך זא גם כל המועמדים לבחירות המוניציפליות שהיו אמורות להתקיים בסוף אוקטובר – החליטו להקפיא כל פעילות וקמפיין פוליטי ולא להתעסק בכך כל עוד ישראל במלחמה ומיטב בנינו נהרגים בלחימה בעזה. כך עשו כל ראשי הערים והמתמודדים – וכך ממשיכים לעשות בכל הערים.

אלא שנראה שמה שחל על כל הערים בישראל – לא חל על מיכאל וידל ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל. מבחינתו, גם העובדה שחיילינו נהרגים כל יום בעזה, זה לא עוצר אותו מלעשות הכל בכדי להישאר על כסאו. גם העובדה שהבחירות נדחו פעמיים בשל הלחימה בעזה, לא גורמת לו לעצור.

וכך, לפני מספר ימים ב-26.12, באמצעות עורך דינו חיים אברג'ל הוא הגיש מכתב התראה לפני תביעה כנגד יואל לביא, המתמודד על ראשות העיר ולפי הסקרים נמצא בפער גדול על וידל. במכתב עורך דינו של וידל, דור מיואל לביא להסיר שלטי בחירות שלו שהוצבו לטענתו, שלא כחוק, על בניינים וגדרות בתים בעיר. כך נכתב במכתב: "ביום 7/6/23 היועץ המשפטי לעירייה הוציא לכלל המועמדים הנחיות בדבר המותר והאסור בכל הקשור לתליית שלטי בחירות. לא למיותר יהא לציין כי ביום 9/8/23 נשלח מכתב התראה ראשון בד בבד עם פירוט תליית השילוט האסור ולא נעשה דבר ע"מ להסירם. דא עקא וחרף האמור לעיל', נתלו שלטי בחירות (פלריגים) נוספים מטעמך בניגוד להוראות הבחירות והנחיות היועמ"ש לעירייה".

וידל אף הגדיל לעשות ושלח את אנשיו לצלם את השילוט שלטענתו נתלה שלא כחוק על ידי תומכי לביא.

לפי אנשי לביא – מדובר בשלטים שהוצבו בטרם 07.10 והוסרו לפני שבועות. אלא שבד בבד, ברחבי העיר נמצאים ומתנוססים שלטים של מיכאל וידל עצמו, שנתלו בניגוד לחוק ותוך הפרה בוטה של הצבת שילוט. כך למשל, כפי שניתן לראות בתמונות להלן ברחובות רמב"ם, בר אילן, אברהם הלל ועוד. עבור וידל, נראה שלא חלים הכללים שקבע היועץ המשפטי של העירייה.

מערכת "ניוזים מרכז" פנתה מספר פעמים לתגובת ראש העיר רמלה, מיכאל וידל, אך לא נמסרה כל תגובה מטעמו. אם תתקבל תגובה ממר וידל, נביא אותה במלואה.

 

בתמונות: חלק מהשילוט הלא חוקי של מיכאל וידל ברחבי העיר רמלה

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות