ניוזים חמיםחדשותתל אביב - יפו

פעילות ממוקדת של היחידה המרכזית במחוז ת"א נגד כנופיות עבריינים ביפו הובילה להסרת 24 מצלמות אבטחה ותפיסת אקדח ותחמושת

במסגרת המאבק של משטרת ישראל בפשיעה החמורה בחברה הערבית, פשטו כוחות גדולים של משטרה בשילוב ימ"ר ת"א, תחנת יפו יס"מ תל אביב, לוחמי מג"ב, יח' הכלבנים ממחוז ת"א ועובדי עיריית תל אביב, על מתחם מגורים הממוקם בפרדס דכה ביפו השייך לכנופיית פשע לכאורה

על פי החשד, הכנופייה המורכבת מבני משפחה המעורבים במאבקי אלימות בקרב גורמים עבריינים, הפעילו "כספומט" למכירת סמים, וזאת בנוסף להשתלטות על קרקעות ובנייה בלתי חוקית.

במהלך החיפושים, נתפס אקדח גלוק עם מחסנית ותחמושת ,סמים מסוג קוקאין וכ-10,000 ש"ח במזומן. בנוסף, בוצעה הריסה של חציצה בלתי חוקיים, שנבנתה במתחם במטרה להסוות את הפעילות הפלילית המתבצעת במקום. כמו כן, הוסרו 24 מצלמות אבטחה שהותקנו ע"י בני המשפחה במרחב הציבורי. מצלמות אלה אשר שידרו און ליין לחדר בקרה עם מסכי טלוויזיה בתוך המתחם, שימשו עפ"י החשד את העבריינים, לטובת שליטה ויזואלית על הרחוב והבאים אליו מסביב למתחם.

כאמור, 3 החשודים תושבי יפו בשנות ה-30 לחייהם, נעצרו בחשד להחזקת אמל"ח והחזקת סמים מסוכנים מסוג קוקאין, בתום החיפושים הועברו לחקירה במשטרת יפו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות