ניוזים חמיםחדשות

מכרו רעלים וכימיקלים בכמות ובריכוז גבוהים מהמותר וזייפו מסמכים

המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה ביצעה ברחובות פעילות אכיפה כנגד חברת סהר ציוד מעבדה וכימיקלים, שהפרה תנאים בהיתר הרעלים; במסגרת הפעילות עוכבו שני חשודים ונתפסו מסמכים המצביעים על הפרות חמורות

מנהל תחום חקירות במשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה, שגיא עזני: "פעילות החברה ואחזקתם בחומרים מסוכנים שלא על פי החוק, מהווה סכנה מיידית לציבור ולסביבה. המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה תמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותה כנגד עברייני הסביבה המסכנים את הציבור."

המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה ושוטרי מדור הגנת הסביבה במשטרת ישראל, קיימו פעילות אכיפה כנגד חברת 'סהר ציוד מעבדה וכימיקלים, שעל פי החשד החזיקה ומכרה רעלים וכימיקלים בכמויות ובריכוזים העולים על המותר בהיתר הרעלים שניתן לחברה, ובנוסף זייפה מסמך רשמי של המשרד להגנת הסביבה בנושא.

במסגרת הפעילות עוכבו שני חשודים ונתפסו מסמכים רבים המצביעים על ביצוע העבירות. פעולות החקירה ימשכו בימים הקרובים, במסגרת חקירה פלילית שפתחה המשטרה הירוקה של המשרד.

המשרד להגנת הסביבה ימשיך לפעול בשלל סמכויותיו במטרה לפעול לאכיפה נגד עברייני סביבה המחזיקים חומרים רעילים וכימיקלים מסוכנים בניגוד לתנאי ההיתר שנקבעו. המשטרה הירוקה תמשיך לשתף פעולה עם כלל הגורמים הרלוונטיים במטרה לשמור על הסביבה ובריאות הציבור.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות