חדשותחולון

מתנדבי זק״א ת״א הוזעקו לפנות בוקר לרחוב השופטים בעיר חולון בעקבות דיווח שהתקבל במוקד זק״א ת״א על גבר כבן 40 שנהרג מקריסת מעלית משא

גבר שנלכד תחת מעלית משא בבית עסק בעיר, לאחר פעולות החילוץ של לוחמי האש, צוותי הרפואה קבעו את מותו במקום

הלל חמאוי ראש צוות חולון בזק״א ת״א מוסיף, לפנות בוקר הוזנקתי ע״י מוקד זק״א ת״א (1223) לרחוב השופטים בעיר בעקבות דיווח על גבר שנלכד תחת מעלית משא בבית עסק בעיר, לאחר פעולות החילוץ של לוחמי האש, צוותי הרפואה קבעו את מותו במקום, בסיוע מתנדבי זק״א ת״א נוספים טיפלנו בכבוד המת וסייענו לכוחות המז״פ שפעלו במקום.
הגופה הועברה להמשך טיפול במכון הלאומי לרפואה משפטית.

ממדא מוסרים: בשעה 05:12 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על מעלית משא שקרסה בבית עסק בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר כבן 40 ללא סימני חיים עם חבלה רב מערכתית וקובעים את מותו.

פראמדיק מד"א יוסי רוזנטל סיפר:

"כשהגענו למקום ראינו את הגבר לכוד כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית. תוך פעולות החילוץ של לוחמי האש ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות