חדשות

רחובות: פעוט ננעל בשגגה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותו בשלום • "הילד לא הצליח להבין איך לפתוח את לחצן הנעילה"

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, ברחוב יעקב הלל ברחובות

אברהם נתן – סג"מ סניף רחובות, ונדב כתר, מתנדב הסניף, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את הפעוט בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

אברהם מספר: "הייתי בדרך לעבודה כשהתקבלה הקריאה, מיד פניתי לכתובת והגעתי במהירות. נדב היה בבית והתכונן לצאת לדרום לסייע לעבודת הקודש של זק"א. הוא הגיע גם למקום, ויחד פתחנו את הרכב וחילצנו את הילד. מתברר שהאמא הוציאה כמה ילדים מהרכב, הדלת נסגרה והרכב ננעל. בהתחלה הילד לא הבין את הסיטואציה, היה שמח ואפילו צחק אבל לא הצליח להבין איך ללחוץ על לחצן הנעילה. כעבור כמה דקות הוא התחיל להילחץ עד שפתחנו וכולם נשמו לרווחה. האמא ממש התרגשה והודתה מאוד."

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות