ניוזים חמיםחדשות

בעיצומה של כוננות מלחמה: רכב חירום של ארגון הצלה הוצת

מנכ"ל הצלה: מדובר ברכב תגובה מיידית שסייע בשנה וחצי האחרונות בהצלת חיים של מאות בני אדם באיזורנו, כעת - בשעת מלחמה - הרכב נחוץ הרבה יותר מבשגרה

הוזעקו מתנדבי הארגון בשל קריאה על שריפה מתחת למבנה מגורים בעיר בני ברק.
מתנדב הצלה שמעון ברוורמן שגר בבניין בו התרחשה השריפה ירד לרכב החירום שהיה אצלו בכוננות, על מנת לתת מענה רפואי לשכניו אך גילה שרכב החירום שלו בוער באש.

רכב החירום שמשמש לתגובה מיידית והגעה מהירה לזירות מורכבות, נשרף כליל יחד עם עוד מספר רכבים ביניהם גם רכב אחד השכנים שהיה היעד להצתה המכוונת. בתוך רכב התגובה המיידית, נשרף כליל גם ציוד החירום שמשמש את הכוננים בהקפצות ואירועי הצלת חיים.

רכב החירום לתגובה מהירה מצוייד בציוד רפואי נרחב בדומה לאמבולנס, ומאפשר טיפול מהיר בכמות נפגעים רבה והכנתם לפינוי באמבולנס. בשבועות האחרונים, רכב החירום לתגובה מהירה, היה בין הראשונים שהגיעו לזירות נפילה באזור גוש דן.

לדברי מנכ"ל הארגון הרב יעקב יוזעף: "רכב התגובה המיידית פועל מזה כשנה וחצי, ומאפשר לתורני הלילה והשבת לתת מענה מהיר ומקצועי לתושבי העיר והאיזור בכל שעות היממה. בתקופה האחרונה לאור האירועים, רכב החירום היה בשימוש רב במיוחד בכדי לסייע במקרי חירום ובתחילת המלחמה הוקפץ לדרום הארץ והעניק סיוע רפואי רב וכן במענה לנפילות באיזור במרחב גוש דן ובפרט בערים בני ברק, גבעתיים ותל אביב".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות