ניוזים חמיםחדשות

תושבת יפו ושלושה שב"חים נעצרו לאחר שגנבו רכבים בר"ג וגבעתיים

המשטרה הגישה כתב אישום בהליך מהיר נגד 3 שב"חים ותושבת יפו שהסיעה אותם וביחד גנבו רכבים מגבעתיים ורמת גן

המשטרה הגישה כתב אישום בהליך מהיר נגד 3 שב"חים ותושבת יפו שהסיעה אותם וביחד גנבו רכבים מגבעתיים ורמת גן

בהמשך לדיווח שהתקבל במשטרה ביום 21.10.23 אודות רכב ובו 4 חשודים ברחוב קק״ל בלב העיר גבעתיים, שוטרי תחנת גבעתיים הגיעו למקום במהרה, ביצעו סריקות, איתרו את הרכב על יושביו ופתחו בחקירה.

עם התפתחות החקירה עלה כי 3 מהחשודים הינם שוהים בלתי חוקיים (21,16, 23- תושבי איו״ש) וכן חשודה (31 מיפו), אשר עפ״י חומר הראיות,
אספה את השב"חים מאזור ניצני עוז וביחד הגיעו לגבעתיים במטרה לסרוק את האזור ולאתר רכבים פוטנציאליים , אותם יגנבו ויעבירו אל מחוץ לשטחי הארץ.

עוד עלה בחקירה כי לכל אחד מהחשודים הוגדר תפקיד, כאשר החשודה ואחד החשודים נוסעים ברכב המוביל ואילו 2 חשודים נוספים – בגיר וקטין- נוסעים ברכבים גנובים.

בתוך כך, במסגרת החקירה והפעלת אמצעים טכנולוגיים, גילו החוקרים כי ביום 20.10.23, גנבו החשודים רכב מרחוב הפלמ"ח בגבעתיים ורכב נוסף בתאריך 16.10.23 מרחוב ארלוזרוב ברמת גן. החשודים נכלאו ומעצרם הוארך מעת לעת.

עם סיומה של החקירה ומיצוי איסוף הראיות, הוגש אתמול נגד החשודים כתב אישום חמור על ידי יחידת התביעות של משטרת מחוז ת״א בגין עבירות של הסעת תושב זר השוהה שלא כדין, קשירת קשר לפשע, כניסה לישראל שלא כחוק, גניבת רכב ונהיגה ברכב ללא הוצאת רישיון נהיגה מעולם וללא ביטוח וכן בקשה למעצרם עד תום ההליכים. מעצרם הוארך עד החלטה אחרת.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות