חדשותתל אביב - יפו

תל אביב: תינוק בן חודש ננעל בשגגה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותו בשלום • "האבא חיבק אותי ולא הפסיק להודות"

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק כבן חודש שננעל בשגגה ברכב לעיני הוריו ברחוב הסוללים בתל אביב

ליאור לוי – אחראי מתנדבים סניף חולון בת ים, שי שלום כהן – מנהל צוות ת"א מזרח, ושלמה קאפח, מתנדב הצוות, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו השלושה את התינוק בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

ליאור מספר: "מדובר על זוג הורים שחגרו את התינוק בסלקל והשאירו בטעות את מפתח הרכב בסוויץ'. ברגע שטרקו את הדלת, הרכב ננעל. מדובר בנעילת וואקום מאתגרת, המחייבת את מפתח הרכב עצמו. ההורים עוד ניסו לשבור חלון בהתחלה אך למזלנו ללא הצלחה. הצלחנו לשלוף את המפתח מהסוויץ', להוציא אותו דרך החלון, ולפתוח את הרכב. האבא חיבק אותי ולא הפסיק להודות."

ישראל פרנקפורט – אחמ"ש במוקד מרכז, הוסיף: "עם קבלת האירוע במוקד, צלצלתי לאבא בחזרה על מנת להרגיע אותו שהסיוע בדרך. נשארתי איתו על הקו עד להגעת המתנדבים, כשתוך כדי הוא מנסה לשבור חלון על אף שהודעתי לו שאין צורך. אני שמח שתוך מספר דקות בזכות עבודה נפלאה ונקייה של החברים בשטח, התינוק חזר לידי הוריו בריא ושלם."

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות