ניוזים חמיםחדשות

עדכוני זק"א

למעלה משבוע של פעילות מתנדבי זק״א ת״א בכלל הזירות השונות ברחבי הארץ, עשרות מתנדבים שטיפלו במספר רב של חללים ומסייעים במלאכת הזיהוי הקשה, צי אמבולנסים של זק״א ת״א משנעים את החללים לכל רחבי הארץ לעריכת ההלוויות ומלווים משפחות הצובאים על מוקד החירום ובמרכזי הקליטה, יש לציין שעד כה הועברו באמבולנסים של זק״א ת״א מאות נרצחים להמשך עריכת הלוויה וקבורה בבתי העלמין ברחבי הארץ

ממוקד ארצי של זק״א ת״א (1223) נמסר,

עד כה התקבלו במוקד זק״א ת״א אלפי פניות של משפחות, רשויות מקומיות, מועצות אזוריות, ועוד לסיוע באיתור קרובים, הסבר על תהליכי הטיפול בנפגעי המלחמה (לקרובי משפחה), ומתן מענה שוטף לאירועי שיגרה בכל גזרת מחוז ת״א.

ישראל חסיד דובר זק״א ת״א מוסיף;
מאות המתנדבים שפרוסים בכלל הזירות פועלים באופן מעורר הערצה והשתאות, מדובר בזירות קשות מאוד לטיפול בתנאי השטח, בכמויות ואופן המוות שקשה לתאר במילים, המלאכים שלנו שעובדים בשטח ועורכים את הזיהוי והעברת הנרצחים לקבורה, מתמודדים עם הזוועות ועושים מלאכתם בחרדת קודש למען שמירה על כבוד המת.

יש לציין שביממה האחרונה הועברו כמה עשרות מחללי המלחמה להמשך טיפול במכון הלאומי לרפואה משפטית אבו כביר, שם הוא מתוגבר במתנדבי זק״א ת״א לצורך זיהוי והמשך תהליך הקבורה.

יחידת הג׳יפים של ארגון זק״א ת״א מסייעת אף היא במתן מענה לכוחות הביטחון בכל הנדרש, ובחלוקת ביגוד, אוכל, וציוד אישי ללוחמים.

לכל שאלה ובירור סטטוס בנושא חללים ניתן להתקשר למוקד 105 של משטרת ישראל הנותן מענה בנושאים הרלוונטיים.

בקשה שלנו אליכם!
ציודי המיגון, שקיות גופה, כפפות, קסדות, ציוד מתכלה וכל הציוד הרלוונטי אוזל לנו,
אנא מכם! עזרו לנו להמשיך להמשיך בחסד של אמת הזה, וקחו חלק בפעילות הקודש.
אנא מכם! עזרו לנו להמשיך להמשיך בחסד של אמת הזה, וקחו חלק בפעילות הקודש.

מצו״ב קישור לתרומה ישירה לארגון זק״א ת״א.

https://boti.bot/SepR_pFSvyS

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות