בחירותניוזים חמיםחדשות

חודש וחצי לפני הבחירות: ראובן לדיאנסקי, ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" בת"א, הודיע על פרישה מהמירוץ לראשות העיר ויתמודד רק ברשימה למועצה

ראובן לדיאנסקי ראש רשימת חי- חילונים ירוקים פורש מהמירוץ לראשות העיר ומתמקד בקידום רשימה איכותית, משפיעה וגדולה למועצת העיר

 

ראובן לדיאנסקי, ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" למועצת העיר ת"א-יפו וחבר מועצת העיר מסר הבוקר: "החלטתי לא להתמודד לראשות העיר תל אביב-יפו ולהתמקד במטרה הכי חשובה היום והיא להביא את "חי – חילונים ירוקים", שאני עומד בראשה, להיות רשימה גדולה ומשמעותית במועצת העיר הבאה. המטרה הברורה היא לגדול מ-2 מנדטים, שיש לנו היום במועצה, ל-5 מנדטים אחרי הבחירות הקרובות – כך נוכל להבטיח ת"א ליברלית ובלי משיחיים!

"לאור העובדה כי אזרחי ישראל שבויים בידי ממשלה חשוכה וקיצונית שמאיימת לפגוע באורח חיינו הליברלי, בדמוקרטיה שלנו ובמערכת המשפט ומאחר שגורמים משיחיים פועלים כדי להביא להקמת מדינת הלכה – זה קריטי שבעיריית תל אביב תשב סיעה חילונית גדולה, משמעותית ומנוסה כמו "חי – חילונים ירוקים".

"רק אנחנו נוכל למנוע מקרים, שכבר מתרחשים כיום בעיר, של הדתה, כפייה דתית, הפרדה בין גברים לנשים במרחב הציבורי, שידול קטינים בכניסות לבתי ספר ע"י סוכני חב"ד ועוד.

לרשימת "חי – חילונים ירוקים" יש את המועמדים/ות המחויבים/ות והמנוסים/ות ביותר ורק אם נקבל מכם/ן, חבריי התל אביבים/ות, תמיכה רחבה ונהיה לסיעה גדולה במועצת עיריית ת"א-יפו נוכל להגיע להישגים משמעותיים במאבקים החשובים לכולנו, כמו: הפעלת הרכבת הקלה בשבת, איסור הפרדה מגדרית ברחבי העיר, מניעה מהגרעינים התורניים הקמת ישיבות בשכונות חילוניות, החלת אוטונומיה עירונית בתחומי החינוך והתחבורה, מיגור שידול קטינים ע"י סוכני חב"ד בכניסות לבתי הספר ועוד. רק אם נהיה חזקים ת"א תהיה מחוץ לתחום עבור סמוטריץ', בן גביר, אבי מעוז והפוליטיקאים החרדים.

כל בר דעת מבין שהמירוץ לראשות העיר יוכרע בין אורנה ברביבאי לבין רון חולדאי ולכן החלטתי להתמקד במירוץ של רשימת "חי- חילונים ירוקים" למועצת עיריית ת"א-יפו".

 

צילום: מטה חי חילונים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות