ניוזים חמיםחדשותחולון

חולון: שעות לפני כניסת השנה החדשה • שני אחים קטנים ננעלו ברכב, מתנדב ידידים חילץ אותם בשלום • ״חילוץ שממלא בכוחות״ 

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות שני אחים קטנים שננעלו בשגגה ברכב לעיני הוריהם, בחניון בית העלמין בחולון

חיים פריד, מוקדן ידידים שענה לשיחה, לקח פרטים והוציא קריאת חירום למתנדבי המרחב. ליאור לוי – אחראי מתנדבים סניף חולון, נענה לקריאה והגיע למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ ליאור את האחים הקטנים בשלום, וללא גרימת נזק לרכב.

ליאור מספר: "האירוע התרחש בכביש גישה בתוך בית העלמין. עם קבלת הקריאה יצאנו כמות מתנדבים למקום, כשכבר בדרך לשם התפצלנו כדי לאתר את הרכב בדרך המהירה ביותר. לשמחתי הגעתי למקום ראשון, וראיתי את האבא עומד על מכסה המנוע של הרכב, ומקפץ כדי להעסיק את ילדיו הנעולים, שלא ילחצו מהמתרחש. פעלתי בזריזות, ותוך כחצי דקה הצלחתי לחלץ את הילדים. ההורים הודו לי על הסיוע המהיר ואמרו ׳מהיכן המלאך הזה הופיע?׳. סיפוק עצום, חילוץ שממלא בכוחות לקראת השנה החדשה. תודה גם לכל המתנדבים שהיו בדרכם לאירוע״.

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח- קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה של נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות