בחירותניוזים חמיםחדשות

ליעד אילני בהתקפה קשה על כרמל שאמה ומשווה אותו לאל קאפון: "הידיים שאוחזות בהגה העיר שלנו הן מושחתות ומלוכלכות. העיר בידיים עברייניות"

ליעד אילני, המועמד לראשות העיר ר"ג והיריב הבכיר מול ראש העיר כרמל שאמה הכהן, מוריד במוצאי החג כפפות ותוקף בצורה חריגה וקשה את שאמה, כשהוא משווה אותו למאפיונר ההיסטורי אל קאפון ומאשים אותו בגניבה מקופות הציבור ובגניבת קרקעות לטובת השבחת נדל"ן של משפחתו ואביו ועוד

ליעד אילני, המועמד לראשות עיריית רמת גן ומי שמהווה היריב העיקרי מול ראש העיר כרמל שאמה הכהן, נפרד מהפוליטיקלי קורקט והחליט להוריד כפפות והפנה בפוסט שכתב אמש דברים קשים מאוד וחסרי תקדים עם האשמות קשות כלפי כרמל שאמה, תוך השוואתו למאפיונר ההיסטורי והאכזרי אל קאפון (גם שם תמונה של אל קאפון בפוסט) והאשמתו בגניבה מקופות הציבור וגניבה וזיוף לטובת השבחת הנדל"ן של משפחתו בעיר.
כך כתב ליאני: "בצאת החג ובימי חשבון הנפש לקראת יום הכיפורים, חובה לומר לציבור את האמת ורק את האמת.
הידיים שאוחזות בהגה העיר שלנו הן מושחתות ומלוכלכות. העיר בידיים עברייניות.
ראש עיר חלש שעובד בשביל הנדל"ן של משפחת שאמה, מקבל תרומות ונתמך על ידי גורמים ששמם עלה לא פעם בהקשרים פליליים. כששאמה מדבר על כך שניקה את העיר אתה לא יודע אם לצחוק או לבכות. אל קאפון מספר שניקה את שיקגו.
אולי לקראת יום הכיפורים שאמה יענה על 5 שאלות מדירות שינה, עליהן סירב להגיב עניינית עד היום ובחר בזכות השתיקה אל מול החשדות הפליליים והטענות החמורות לשחיתות.
1. אתה מוגדר כחשוד בפלילים על ידי שלטונות המס שמאשימים אותך בהסתרת הכנסות של מיליונים מקופת הציבור והסתרת נכסים שיטתית. כמה כסף בדיוק גנבת מהציבור?
2. האם נתת לקבלן ראול סרוגו אישור לבניית מקלט חלופי בפארק הלאומי בשווי מיליונים, בתמורה לזכויות בניה על ארבע דירות במקום אחת כפי שקיבלו כל הדיירים האחרים בפרוייקט לחיות על האגם?
3. האם העירייה בראשותך פעלה לגנוב שטחים ציבורים של העיר בשווי עשרות מיליונים לטובת הכשרת חניות עבור הקניון, ללא היתר, של אבא שלך פנחס  כדי להשביח אותו בעשרות מיליונים?
4. האם רימית והפרת אמונים בז'בוטינסקי 104, כשנתת הטבה בשווי 150 מיליון ש"ח, ליזמים שאיתם אתה קשור בקשרי חברות?
5. האם הטית מכרזים ושילמת חוב פרטי שלך מקמפיין הבחירות למשרד הפרסום ציפריס סוסנקו באמצעות קופת העיר והתושבים?".
כאמור ליאני צירף תמונה של המאפיונר "אל קאפון" כשהוא רושם: "עוד אחד עם "ידיים טובות"…

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות