ניוזים חמיםחדשותחולון

חולון: מתנדבי ידידים בבוקר דרמטי • בתוך כמחצית השעה חולצו שני פעוטות שננעלו ברכב • ״פעמיים כי טוב, בשני חילוצים מצילי חיים״

התקבלו שתי קריאות במוקד ידידים, בתוך פחות ממחצית השעה, אודות פעוטות שננעלו בשגגה ברכב

האירוע הראשון דווח אודות פעוט כבן שנה וחצי שננעל ברכב לעיני אמו. יפתח לוי, מוקדן ידידים, ענה לשיחה, לקח פרטים והוציא קריאת חירום למתנדבי המרחב. ליאור לוי – אחראי מתנדבים בסניף חולון, נענה לקריאה, הגיע למקום תוך דקות, וחילץ את הפעוט בשלום מבלי לגרום נזק לרכב.

התקבלה קריאת חירום נוספת אודות תינוק כבן שנה שננעל ברכב לעיני אמו. דינה בלאק, מוקדנית ידידים, ענתה לקריאה והוציאה קריאת חירום נוספת. גם לקריאה הזו נענה ליאור לוי, וביחד עם רן מועלם, מתנדב הסניף, הגיעו למקום ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו את הילד בשלום.

ליאור מספר: ״פעמיים כי טוב, נאמר על יום שלישי בשבוע. לשמחתי זכיתי הבוקר לפעמיים כי טוב, בשני חילוצי ילדים קטנים שננעלו ברכב.
עם קבלת קריאת החירום בנייד מיהרתי למקום האירוע. התברר לי שהאמא נתנה לבנה הפעוט את שלט הרכב, וכשסגרה את הדלת, הוא נעל עצמו. פעלתי בזריזות, ותוך כחצי דקה הצלחתי לחלץ את הפעוט. האמא החלה לבכות מהתרגשות, והודתה על הסיוע המהיר ותושיה.
יצאתי משם בסיפוק גדול, ובעודי מעיין בהודעות הווטצאפ מהחברים על החילוץ הראשון, הופיעה בנייד קריאת חירום נוספת. לא התמהמהתי והזדרזתי גם הפעם להגיע לכתובת האירוע. הרכב היה מונע וממוזג, והאמא המתינה לנו בסמוך. גם הפעם פעלתי בזריזות, והצלחתי לחלץ את התינוק
המיוחד בשתי הקריאות ששכן שנכח במקום המליץ לקרוא למתנדבי ידידים. זו עדות שפעילותינו מוכיחה את עצמה. אנו בסניף נותנים דגש עם פתיחת שנת הלימודים, על שעות הבוקר בהן ילדים רבים עושים דרכם למוסדות החינוך. חשוב לנו שהמענה יהיה מהיר ויעיל״.

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח – קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה של נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות