ניוזים חמיםחדשות

פותחים דלת לשנה החדשה עבור נערות בסיכון

ערב של עמותת "שפרה" בהשתתפות הזמר והיוצר שולי רנד, השדרן מושיקו שטרן, מובילי דעת קהל, פוליטיקאים ואנשי עסקים רבים התקיים באור יהודה | יו"ר עמותת "שפרה", דוידי בן ציון: "'שפרה' רואה בכל נערה בסיכון נערה עם סיכוי, הבנות שלנו מקבלות עוגן ויוצאות לחיים עם כלים להצלחה. מאמא שלי ז"ל למדנו שאין לנו את הפריווילגיה לוותר על אף נשמה, ולאורה אנו פועלים.

ערב השנה החדשה התכנסו השבוע במתחם האירועים "שלוש" באור יהודה, מובילי דעת קהל, אנשי עסקים רבים, חברי ובוגרות עמותת "שפרה – פשוט לאהוב" המקימה ומנהלת בתים מוגנים לנערות בסיכון, לערב שכולה העצמה ותרומה.

במהלך הערב שמעו המשתתפים הרצאה מעוררת השראה מאהובה תורג'מן, המנכ"לית ומבעלי תאגיד ההמבורגרים BBB [הכולל את הרשתות מוזס ובורגרים], אשר ריגשה כשחשפה את סיפורה האישי שתחילתו במשפחת מצוקה וסופו בפריצת דרך ובהצלחה אדירה. אף עין לא נשארה יבשה כשכמה בוגרות שיתפו בדרך שלהן בעמותת "שפרה" וסיפרו על התהליך המרגש שעברו ועל המקום בו הן נמצאות כיום.
את הערב הנחה שדרן הרדיו מושיקו שטרן, ובשיאו נהנו המשתתפים ממופע של הזמר והיוצר שולי רנד, רנד ושטרן הגיעו בהתנדבות למען עמותת "שפרה".

עמותת "שפרה" קמה לזכרה של שפרה בן ציון ז"ל, אשת חסד שהתגוררה בקרית ארבע חברון במשך עשרות שנים ונפטרה ממחלת הסרטן לפני כתשע שנים. לאחר פטירתה הקימו בעלה הרב שמעון בן ציון וילדיה, בשיתוף משרד הרווחה, את העמותה המסייעת לנערות בסיכון באמצעות בתים מוגנים. הבית הראשון הוקם במועצה אזורית שומרון שם משמש בנה הבכור של שפרה, דוידי בן ציון, כסגן ראש המועצה. לפני כשנתיים נחנך בית מוגן נוסף במערב בנימין, וכעת נערכים בעמותה להתחלת הבניה של הפרויקט השלישי והגדול מכולם, בית מוגן במועצה המקומית קרית ארבע חברון. המרכז עתיד להוות מרכז יום שיקומי לנערות בסיכון וייתן מענה חינוכי, מקצועי, חם ואוהב לעשרות נערות מהאזור באמצעות שלל תוכניות, ביניהן: לימודי בגרות, לימודים טרום אקדמיים, סדנאות והכשרות מקצועיות, ופעילות תרבות ופנאי.

יו"ר עמותת "שפרה", דוידי בן ציון: "'שפרה' רואה בכל נערה בסיכון נערה עם סיכוי, הבנות שלנו מקבלות עוגן ויוצאות לחיים עם כלים להצלחה. מאמא שלי ז"ל למדונו שאין לנו את הפריווילגיה לוותר על אף נשמה, ולאורה אנו פועלים. כשאמא ראתה בבית הספר ילד בלי כריך היא הייתה רצה הביתה ומכינה לו כריך, תלמיד עם נעליים קרועות היה זוכה לקבל ממנה נעליים חדשות. החזון של אמא היה פשוט: תמיד להעניק חום ואהבה, לכל אחד ואחת."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות