ניוזים חמיםחדשותיהוד

כבוד: יהוד מונוסון זכתה זו השנה העשירית ברציפות בחמישה כוכבי יופי בתחרות "קריה יפה ומקיימת", של המועצה לישראל יפה

היום הוענק לעיריית יהוד-מונוסון דגל היופי ומגן הצטיינות על עשר שנות זכייה רצופות בחמישה כוכבי יופי בתחרות "קריה יפה ומקיימת" של המועצה לישראל יפה

בטקס בתל-אביב במעמד שר הפנים משה ארבל, הוענק היום לעיריית יהוד-מונוסון דגל היופי ומגן הצטיינות על עשר שנות זכייה רצופות בחמישה כוכבי יופי בתחרות "קריה יפה ומקיימת" של המועצה לישראל יפה.
תחרות "קריה יפה ומקיימת", נערכת בשיתוף משרד הפנים והמרכז לשלטון מקומי בישראל. במסגרת התחרות סייר בעיר צוות מורחב של המועצה לישראל יפה בכדי לבחון את עמידתה של העיר בפרמטרים שונים בהם: פארקים וגינות, ניקיון, מתקני משחקים, גינון ברחובות, איכות סביבה, קיימות, מיחזור ועוד.
מנכ"ל עיריית יהוד מונוסון גיל סימנהויז: "בשנים האחרונות הקמנו כ-25 גינות ברחבי יהוד-מונוסון ולצידן מתקני משחקים וספורט המתקדמים מסוגם. אנו פועלים כל העת כדי לשפר עוד ועוד את הנראות של המרחב העירוני, של הרחובות ושל הצירים הראשיים. הדבר החשוב ביותר הוא לראות את התושבות והתושבים נהנים מהעשייה, אך תמיד מרגש לקבל גם הכרה של המדינה בשינוי לטובה שחל בעיר. עשור הזכייה בחמשת כוכבי היופי, הוא עשור של השקעה עירונית שהביאה ליותר ויותר ירוק בעיניים ויותר ויותר מתקנים ותשתיות העומדים לשירותם של התושבים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות