בחירותניוזים חמיםחדשות

וניארה זריפוב לוי מצטרפת לעו"ד שלומי הראל כמספר 4 ברשימה למועצת העיר ר"ג

וניארה זריפוב לוי, דמות מוכרת ופעילה בקהילה בעיר בר"ג מצטרפ כמספר 4 לרשימתו של עו"ד שלומי הראל למועמת העיר. וניארה זריפוב לוי : "כנציגת העולים מחבר העמים המטרה שלי לתת מענה עירוני לצרכים הרבים של תושבות ותושבים רבים בעיר"

וניארה זריפוב לוי מצטרפת לעו"ד שלומי הראל כמספר 4 ברשימה למועצת העיר רמת גן. זריפוב לוי עלתה לארץ ב-1991 ממוסקבה כשהייתה בת 25 והקימה בית ברמת גן . זריפוב לוי היא דמות רמת גנית בולטת ופעילה מאוד בעיר, זריפוב לוי זכתה באליפות העולם בהתעמלות אומנותית. במשך מספר שנים הייתה מנהלת אדמיניסטרטיבית של נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית ויוזמת תחרויות בינלאומיות און ליין עם זכויות בלעדיות ב-184 מדינות ברחבי העולם.
וניארה זריפוב לוי: "עליתי לרמת גן לבד וכאן הקמתי את ביתי, אני מחוברת לרמת גן ואוהבת את רמת גן. כנציגת העולים מחבר העמים, יש נושאים רבים שאין להם מענה ובכוונתי לפעול בנושאים הרלוונטיים הייחודים לאוכלוסיה זו וביניהם : הרחבת היצע החוגים ותחומי הספורט השונים, הקמת אולם ספורט להתעמלות אומנותית, הרחבת היצע אירועי תרבות לקהל חבר העמים, הקמת מועדונים לגיל השלישי מחבר העמים, מתן מענה זמין בשפה הרוסית בכל מחלקות העירייה גם בקבלת הקהל וגם במענה הטלפוני".
עו"ד שלומי הראל ציין בהודעתו כי מדובר על תוספת כוח משמעותית שתתן מענה חשוב לקהל גדול בעיר ששנים רבות אין לו ייצוג במועצת העיר.
עו"ד שלומי הראל: "תודה לוינארה, ביחד נפעל במועצת העיר לשנות ולתת מענה אמיתי לקהל גדול ומשמעותי בעיר שאין לו ייצוג במועצה. רמת גן היא עיר של אנשים וקהילות. הניסיון החברתי והקהילתי העשיר של וינארה, בין היתר בספורט, תרבות וקהילה מתחבר ישירות לדרך שלנו,  ומטרתו להצמיח ולהשמיע קול אותנטי של נציגי קהילות שונות ומגוונות בעיר. כל חברי הרשימה בראשותי מייצגים פסיפס רמת גני מוביל וחדש. הפעם חשוב שבמועצת העיר ישמעו קולות חדשים שלא נשמעו עד כה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות