ניוזים חמיםחדשותבת ים

בת ים: בצהרי היום פעוטה ננעלה ברכב, מנהל הסניף חילץ אותה בשלום • ״אנו ערוכים למתן סיוע מהיר ויעיל בקריאות מסוג זה״

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוטה כבת שנתיים וחצי שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמהּ, ברחוב קרייתי בבת ים

רפאל לנפסקי, מוקדן ידידים שענה לשיחה, לקח פרטים והוציא קריאת חירום למתנדבי המרחב. מנהל סניף בת ים חולון, מוטי עמר, נענה לקריאה, והגיע במהירות למקום. במיומנות ובזריזות חילץ מוטי את הפעוטה בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

מוטי מספר: ״תחילת שנת הלימודים, ואנו בסניף ידידים בעיר ערוכים למתן סיוע מהיר ויעיל בקריאות של נעילת ילדים ברכב. הדגש שלנו הוא על שעות הבוקר של פיזור הילדים למוסדות החינוך, ושעות הצהרים בהן אוספים את הילדים חזרה הביתה. כך הפעם, הייתי בגן ילדים סמוך לכתובת האירוע. מיהרתי להגיע, הרכב היה מונע והמיזוג פעל בתוכו. הזדרזתי בפעולות החילוץ, ותוך כחצי דקה הפעוטה היתה חזרה בזרועות אמהּ. האמא נדהמה ממהירות הסיוע, ושיבחה את יעילות החילוץ ועוד בחום ששרר בחוץ. אנו קוראים להורים לשים לב לקחת איתם את מפתח הרכב בכל יציאה ממנו. ואם חלילה קורה מקרה של נעילת רכב, יש להתקשר למוקד ידידים, ואנו זמינים בכל שעות היממה להגשת סיוע״.

במקרה של נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות