ניוזים חמיםחדשות

סוף עצוב: נמצאה הלילה גופתה של תושבת ר"ג, שי פיפקו שנעדרה מזה יומיים. אין חשד לפלילים

סוף טראגי לחיפושים אחר תושבת רמת גן, שי פיפקו בת ה-26, שגופתה נמצאה הלילה על ידי יחידת הכלבנים של המשטרה. ככל הנראה מדובר במוות בנסיבות טרגיות

סוף טראגי לחיפושים אחר הצעירה בת ה-26 מרמת גן, שיש פיפקו, שנעלמו עקבותיה ביום ראשון האחרון כשהלילה היא נמצאה ללא רוח חיים על ידי יחידת הכלבנים של המשטרה, כשככל הנראה מדובר בנסיבות טרגיות ונשלל חשד לפלילים.

על דבר העדרותה פרסמה בת זוגה של פיפקו, לירון לייבנזון, ששיתפה בפייסבוק פוסט שבו ביקשה עזרה באיתורה. "אתמול בלילה היא הודיעה שהולכת לישון אצל ההורים שלה. היא לא ישנה אצלם", סיפרה בפוסט. "היום היא לא התחברה לעבודה בלי להודיע (יום מהבית). הטלפון שלה לא זמין. לפי המסנג'ר של פייסבוק היא הייתה מחוברת בסביבות 1 בלילה בפעם האחרונה. זה לא אופייני לה. ההורים שלה הודיעו למשטרה, נכון לעכשיו חוקר עדיין אמור לחזור אליהם. אם מישהו/י יודע משהו או יש איך לעזור, אנא העבירו ושתפו".

כאמור הלילה נמצאה גופתה עם מוות טראגי, כשבני משפחתה כתבו כך: "לצערנו אנו נאלצים לבשר ששי שלנו נמצאה ללא רוח חיים. אנחנו רוצים להודות לכל מאות ואלפי המתנדבים שעמלו, סרקו וכתבו, הציעו שלל רעיונות וקצה חוט מודיעיניים ותרמו מזמנם וטוב ליבם. הדאגה והנכונות שלכם אינה מובנת מאליה והיא הייתה לנו לעזר רב כדי למצוא את שי….".

 

צילום: רשת פייסבוק

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות