בחירותניוזים חמיםחדשות

אחרי שהכחיש בתוקף: אסף זמיר מכריז על ריצה ברשימתו של רון חולדאי לעיריית ת"א. מה הובטח לו?

אסף זמיר ירוץ ברשימתו של רון חולדאי למועצת העיר, ככל הנראה תחת הבטחה שחולדאי יעביר לו את ראשות העיר באמצע הקדנציה. אורנה ברביבאי, המועמדת לראשות העיר מול חולדאי בהתקפה: "מי שחושב שתל אביב היא משהו ששני גברים מעבירים בירושה בדילים אנטי-דמוקרטיים, איבד כנראה כל קשר עם המציאות"

רק לפני מספר ימים הכחיש אסף זמיר את הידיעה לפיה הוא יחזור להתמודד למועצת העיר בעיריית תל אביב, שוב ברשימתו של רון חולדאי – כשלפי סיכום בינו לבין חולדאי, חולדאי יפנה לו את המקום באמצע הקדנציה הבאה.
אלא שהיום בבוקר מודיע זמיר שירוץ יחד עם ראש העיר תל אביב רון חולדאי בבחירות המקומיות בעיר. בפוסט שכתב בפייסבוק, הסביר זמיר: "זה קרה מעכשיו לעכשיו, מבלי שהיו לי תכניות לחזור לפעילות הציבורית, בזמן שהמדינה האהובה מרגישה על סף התפרקות…. לא היו לי מחשבות להשתלב בבחירות. אם לפני חמש שנים רצתי ברחובות לשכנע שחייבים שינוי וחייבים להחליף, מה שקורה עכשיו במדינה גורם לי להרגיש שבמעוז הליברלי המרכזי בישראל הדבר האחרון שנחוץ כעת זה מלחמות פנימיות. לכן היה לי ברור מהתחלה שבניגוד ל-2018, אני לא מתמודד מול רון".
חולדאי שכאמור מייעד להעביר לזמיר את הירושה של כסא ראש עיריית תל אביב בירך את זמיר וכתב בחשבון הטוויטר: "ברוך הבא אסף. אני רואה באסף דור ההמשך בעיר וכמי שמכיר, חי ונושם אותה. החל מהיום הוא שותפי לדרך. ביחד, נשמור על תל אביב-יפו מול מי שמנסים להחריב את הדמוקרטיה והחופש שלנו.
"הדבר האחרון שתכננתי לעצמי כעת זה לחזור לתפקיד שמילאתי במשך עשר שנים, אבל אני מרגיש שאנחנו נמצאים בתקופה בה כל מי שיכול לתרום ולהשפיע במגרש הציבורי מחויב לעשות זאת. זו מערכת בחירות חשובה, אבל מה שיקרה במדינה בזמן הקרוב חשוב בהרבה.
"יש הרבה מאד מה לעשות בעיר, והרבה אתגרים עומדים לפתחנו. אני מאמין באמת ובתמים שיחד אנחנו יכולים להמשיך להוביל את העיר קדימה, להגן עליה כמגדלור הליברלי של ישראל שמאיר את האפלה ומסמן את הכיוון הנכון. יש המון משימות ובעיות שדורשות טיפול בעיקר כדי לשפר את איכות החיים בעיר – כאשר בירושלים יושבת ממשלה שערכי תל אביב זרים לה, והצלחת תל אביב היא לצנינים עבורה".
כזכור, בבחירות ב-2018, זמיר התמודד מול חולדאי על תפקיד ראשות העיר תל אביב וסיים בתבוסה צורבת עם ניצחון של חולדאי עם 47 אחוזים מול 34 אחוזים של זמיר.
אורנה ברביבאי, שנחשבת למתמודד העיקרית מול חולדאי, הגיבה בחריפות לחבריה בין זמיר לחולדאי ואמרה: "מי שחושב שתל אביב היא משהו ששני גברים מעבירים בירושה בדילים אנטי-דמוקרטיים, איבד כנראה כל קשר עם המציאות ועם מה שהעיר הזו מייצגת".
צילום: ויקיפדיה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות