בחירותניוזים חמיםחדשות

לא לומד לקח: שוב כרמל שאמה משתלח בתגובה מבזה במי שהייתה יד ימינו, לבנת נזרי ושהגישה נגדו תביעת ענק על "התעללות והתעמרות". נזרי לא נשארת חייבת ועונה

לבנת נזרי שהייתה במשך שנים יד ימינו של כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית ר"ג, ותבעה אותו לאחרונה על "התעללות והתעמרות במשך שנים", ממשיכה לקבל תגובות מבזות ומשפילות מצד שאמה הכהן והפעם ברשת. אלא שהיא לא שותקת ומחזירה אש

ראש עיריית רמת גן ממשיך להשתלח בתושבים שלא מסכימים אתו ועושה זאת ברשתות החברתיות. אלא שתוך שהוא משתלח ועונה בבוז ובבוטוות לתושבים, בסוף השבוע הידיעה על התמיכה של ישראל זינגר לליעד אילני כנראה הוציאה אותו משלוותו – עד כדי כך שבאחת התגובות הוא השתלח במי שמתח עליו ביקורת ואם לא די השתלח בליעד אילני. עד כאן לא משהו חדש, שהוא לא עושה חדשות לבקרים.
אלא ששאמה לא התאפק ומסיבה לא ברורה הכניס לתגובה המבזה שלו את לבנת נזרי – נזרי הייתה יד ימינו של שאמה הכהן במשך שנים רבות, גם בהיותו חבר כנסת ובעיקר כשנכנס לתפקיד ראש העיר ובתגובה לתושב שמתח עליו ביקורת כתב על נזרי: "הדוברת שלי אני עדיין שמח שנהגתי בה ברחמים ומפאת צנעת הפרט לא ארחיב, אך כל מי שחי בעירייה מכיר את האמת העצובה לגביה".
יש לציין שבעוד כרמל שאמה מכנה את נזרי דוברת שלי – היא הייתה דוברת העירייה ולא דוברת אישית שלו.
רק לפני כשלושה חודשים נזרי הגישה תביעת ענק נגד כרמל שאמה הכהן בסך 730 אלף שקל בתביעה היא מגוללת מסכת בלתי תאומן של התעללויות נפשיות והתעמרויות של שאמה הכהן בה במשך שנים. מדובר בתביעה שעומדת להגיע בקרוב לבית המשפט ולפי הערכות שאמה הכהן חושש מאוד מהיום הזה, לאחר שלפי גורמים המעורים בפרטים לבנת מחזיקה חומרים ומידע שעלול לסבך מאוד את שאמה הכהן מבחינה פלילית לכאורה.
ובחזרה לרשת: נזרי ראתה את התגובה המשפילה והמבזה ולא נשארה חייבת, כשהיא עונה לשאמה כך בפוסט שפרסמה אמש: "אני לא נמצאת ברשתות החברתיות בשבת לכן התשובה היא קצת מאוחרת במונחי רשתות.
1. אני מאמינה בבורא עולם ומכבדת את הדמוקרטיה דהיינו = רצון הבוחר ומערכת המשפט. לכן הדרך שלי להלחם על צדק ויושרה זה בבית משפט והגשתי תביעה גלויה לכל ולא ביקשתי חשאיות. אם היה לי רצון להתערב במשחק הפוליטי הייתי מפיצה את התביעה.
2. בחרתי בדרך של הגשת תביעה ולא ראיונות בתקשורת (שאין גוף שלא פנה ופונה אלי) או בדרך של הכפשות, שיימניג, הפצת צילומי מסך ועוד. ואמשיך בדרך הזו אך כל פעם שאתקל בהכפשה פומבית- לא אשתוק.
 3. לא אשתוק ולא בגללי ( הנושא שלי יפתר בין כותלי בית המשפט עם הוכחות ולא סיפורי אגדות).
 אני לא אשתוק כדי להעביר מסר, שלא ניתן לרמוס ולהעליב אדם בשם הפוליטיקה הקטנה ולא ניתן להתעמר ולהלך אימים בגלל יחסי כוחות שניתנים בגלל התפקיד ולא בגלל האדם.
 4. אני תושבת גבעת שמואל כך שאני לא נכנסת למשחק הפוליטי של ראשות עיר ברמת גן, על אף שמכירה היטב היטב את 2 המועמדים.
 ואני היחידה שאמרה בזמן אמת לכרמל שהוא עושה טעויות מצערות ואומללות עם ליעד שייפגעו רק בו. ניסיתי להשלים ולגשר על הפערים, אך ללא הצלחה, לצערי.
אני מוקירה ומעריכה את כישוריו האישיים והמקצועים של ליעד וכאשר ליעד התפטר לא רק אני הצטערתי מאוד אלא כמעט כל הסביבה הקרובה של כרמל, עובדים ותושבים הצטערו, אבל כמו תמיד אני הייתי היחידה שמעיזה להגיד לכרמל בזמן אמת את מה שהרבה חושבים בלב וחוששים.
 5.  הדבר היחידי שיכולים להגיד עלי זה שתמיד אמרתי את מה שצריך לשמוע ולא את מה שרוצים לשמוע
ותמיד אמשיך להשמיע את האמת שלי ובדרך מכובדת ומכבדת.
 6.כיועצת מקצועית ליוויתי את כרמל  מעל 10 שנים שבתוכם 2 מערכות בחירות ו4 מערכות פריימריז בתנועת הליכוד כמו עוד ראשי ערים רבים, מפלגות, שרים ועוד.
על הציונים המקצועיים שלי יעידו ההישגים ולכן כל עוד שמי ישתרברב לויכוח פוליטי, שלא קשור אלי, אני אגיב".
יש להניח שהמשך יבוא לכל הסיפור הזה וכנראה שלבנת תחשוף בהמשך עניינים שעלולים להביך מאוד את ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות