בחירותניוזים חמיםחדשות

תמיכה דרמטית בבחירות בר"ג – ישראל זינגר הביע תמיכה במועמדותו לראשות העיר של ליעד אילני. "אני מהיום חייל כדי להביא לבחירת אילני להנהגה שפויה וישרת דרך"

ישראל זינגר, ראש עיריית ר"ג זה מכבר, מצהיר על תמיכה במועמדותו של ליעד אילני לראשות העיר: "כרמל שאמה דואג בעיקר לעצמו, ומטרתו "לעשות לביתו ולמשפחתו", והרבה פחות לרווחת הרמת-גנים"

לאחר שהודיע למעלה מחודש ימים כי לא ישוב להתמודד לראשות העיר ברמת גן, ישראל זינגר שכיהן כראש עיריית רמת גן במשך קדנציה אחת, עד 2018, הכריז אמש על תמיכה במועמדותו של ליעד אילני לראשות העיר ואף הבטיח כי: "אתגייס כחייל לקמפיין של אילני כדי שיבחר על פני כרמל שאמה שדואג לאינטרס הפרטי שלו ולא לעיר ותושביה".
וכך הודיע זינגר והסביר את בחירתו ותמיכתו באילני: "לאחר ההחלטה  שקיבלתי שלא להתמודד על ראשות העיר, פנו אליי רבים בשאלה – מדוע אתה מסיים את דרכך בפיתוח ודאגה לעיר, שאתה כה אוהב, ולמען רווחת תושביה פעלת במשך עשרות שנים?
ובכן, אני "לא עוזב את העיר", שאליה עליתי בשנת 1962, ומאז אני כאן. אמשיך כתושב אכפתי ומעורב לסייע להחזיר אותה לרמת-גנים, תושביה.
כבר לפני כשנתיים אמרתי לליעד אילני, אביהוא בן-משה  ואביבית מאור-נמרודי, שאם עתיד העיר חשוב להם, חובה עליהם להיות מתואמים ולעשות כל שביכולתם על מנת להחליף את ההנהגה הנוכחית שמובלת ע"י כרמל שאמה.
הדגשתי בפניהם  שאם  אחליט שלא להתמודד, אתמוך בכל כוחי במועמד או מועמדת שאדע שהינו בעל הסיכויים הטובים ביותר להיבחר לראשות העיר ולהוביל אותה לדרך חדשה ונקייה.
היום – לאחר שבחנתי במשך תקופה ארוכה את הנושא לעומקו ונחשפתי לכמה וכמה סקרי עומק של מכוני המחקר המובילים בישראל –  ברור לי כי ליעד אילני הוא המועמד היחיד שיכול לנצח את כרמל שאמה, ולהחליף את הנהגת העיר, והיום אני משוכנע שליעד ינצח וייבחר לראשות העיר.
לא שכחתי שליעד חבר בזמנו לכרמל, ורק בשל כך כרמל ניצח אותי, בקושי רב, בסיבוב שני. לא הסתרתי שכעסתי בזמנו על ליעד, אבל  כעס זו לא תוכנית עבודה. תוכנית עבודה עבורי היא לדאוג לרמת-גן ולסייע ביצירת הנהגה חדשה לעיר, שתוביל אותה בשנים הבאות ותסייע לה לממש את הפוטנציאל שלה.
אדגיש כי באופן אישי לא אהיה מועמד למועצה ולא אחזור ליטול חלק פעיל בפוליטיקה המקומית, אלא אפעל מבחוץ כתושב אכפתי ומעורב למען החלפת השלטון בעיר.
אין ספק בליבי – כרמל שאמה דואג בעיקר לעצמו, ומטרתו "לעשות לביתו ולמשפחתו", והרבה פחות לרווחת הרמת-גנים.
המסקנה – חייבים להתאחד ולעשות הכל, ממש הכל, במסגרת החוק, כדי להחליף את שאמה ועל מנת שרמת-גן שלנו תחזור להוביל באיכות חיים, בחינוך, בניהול תקין, ובשאר הפרמטרים.
זו בדיוק הסיבה ששמתי בצד את משקעי העבר והחל מרגע זה אהיה "חייל בצבא הקמפיין" של ליעד אילני לראשות העיר יחד עם אביבית מאור-נמרודי, תלמידתי, שלשמחתי עשתה את הצעד המתבקש והצטרפה לליעד, כמו עוד רבים וטובים.
זאת ועוד, כאיש חינוך אני סמוך ובטוח שליעד ישקף מדיניות ליברלית במערכת החינוך. מתוקף היכרותי עם המשנה החינוכית שלו, אני משוכנע שמערכת החינוך של רמת-גן תחזור להיות המובילה בישראל, ועשרות המיליונים שליעד יחסוך מאירועי הראווה של שאמה יושקעו על ידו בילדים שלנו ובמערכת החינוך.
תושבים/ות יקרים/ות, ליעד אילני הוא האדם המתאים לכהן כראש העיר הבא של רמת-גן. הוא איש אמיץ, חרוץ, שקול ובעל יכולת קבלת החלטות. גם סגנונו הנעים הוא מצרך שנחוץ מאוד וחסר כיום לעיר מול משרדי הממשלה, וגם מול כל תושבת ותושב.
אני משוכנע שליעד יהיה זמין וקשוב אליכם, גם לסיוע, גם לביקורת וגם למילות תודה, בכל יום ובכל עת.
אני קורא לכולכן ולכולכם – ב-31/10 הצביעו לליעד אילני לראשות העיר ועזרו  לייצר הנהגה אחרת, הנהגה שפויה וישרת דרך, הנהגה עם חזון, הנהגה שתשמור על האינטרסים שלכם, התושבים, הנהגה שתמנף את עשיית עובדי העירייה ותבטיח להם את המקום הראוי להם, הנהגה שתיצור עתיד טוב יותר לילדינו, הנהגה שתשים אתכם, התושבים במרכז, ולא את ראש העיר כפי שעושה כיום שאמה.
אני מבקש מכולכם/ן – תקנו את המשגה שנעשה לעיר שלנו בשנת 2018 , וב-31/10 הצביעו עבור ליעד אילני לראשות העיר.
אל תאמינו לפייק ניוז שמפיץ שאמה.
ליעד אילני ינצח – רמת-גן תנצח!".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות