ניוזים חמיםחדשות

פרופ' יזהר אופלטקה, מהחוג למדיניות ומנהל בחינוך באוניברסיטת תל אביב הצטרף לליעד אילני וירוץ למועצת העיר רמת-גן

פרופ' יזהר אופלטקה מצטרף לרשימתו של ליעד אילני למועצת העיר רמת גן. אופלטקה כיהן עד לא מזמן בתפקיד סגן ראש עיריית גבעתיים (מטעם רשימתו של ראש העירייה רן קוניק) ומחזיק תיק החינוך. במסגרת פועלו בגבעתיים הוא ביצע מהפכה בתחום החינוך

פרופ' אופלטקה, אשר נחשב במשך שנים ל"מר חינוך" ולאחד מהמומחים המובילים בעולם לניהול בתי ספר, כיהן עד לא מזמן בתפקיד סגן ראש עיריית גבעתיים (מטעם רשימתו של ראש העירייה רן קוניק) ומחזיק תיק החינוך. במסגרת פועלו בגבעתיים הוא ביצע מהפכה בתחום החינוך והעיר מדורגת כיום במקום ה-1 בארץ בקרב הערים הגדולות והבינוניות, עם 99% זכאות לבגרות. בדירוג גני הילדים ובתי הספר היסודיים מדורגת גבעתיים שלישית בישראל.
ליעד אילני, המועמד לראשות העיר:  "אני גאה על הצטרפותו של פרופסור יזהר אופלטקה כחבר מרכזי ברשימת רמת-גן שלנו למועצת העיר. פרופ' אופלטקה יוביל יחד איתי את תוכנית החינוך של רמת-גן שמטרת העל שלה, כפי שהצגתי היא להפוך את רמת-גן בתוך חמש שנים, לעיר החינוך מס 1 בישראל. אין סיבה שמה שפרופ' אופלטקה, תושב שמח של רמת-גן כיום, עשה בתחום החינוך בגבעתיים הוא לא יעשה בשבילנו כאן ברמת-גן וביתר שאת. חינוך מצוין ברמת גן זו חובה!"
פרופ' יזהר אופלטקה: "אני שמח להצטרף לרשימתו של מי ששם לנגד עיניו את טובת ילדי רמת-גן ופעל רבות לקידום מערכת החינוך בעיר. אני בטוח שביחד נקדם את מערכת החינוך העירונית בצורה משמעותית".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות