ניוזים חמיםחדשותפתח תקווה

המשטרה עצרה תושבת פ"ת בחשד שהונתה אנשי עסקים שונים בסכום המוערך ב 20 מיליון ₪, בנוסף הוקפאו 4 נכסי נדל"ן השייכים לחשודה ובני משפחתה

יחידת ההונאה בשיתוף חוקרי יחידת האכיפה הכלכלית במחוז מרכז פתחה בחקירה סמויה עם קבלת תלונה מתושב השרון כי הכיר לפני מס' חודשים תושבת פ"ת בשנות ה 50 לחייו ששיכנעה אותו להשקיע בעסקה אותה יזמה בתחום מוצרי התינוקות. על פי החשד, הקורבן מסר לה סכום של מאות אלפי ₪ מתוך כוונה לקבל בחזרה את סכום ההשקעה בתוספת ריבית. את החזר ההלוואה קיבל הקורבן בהמחאות דחויות שהתבררו בדיעבד כמזויפות.

בשיטה זו ובאמתלות דומות "עקצה" החשודה מספר קורבנות נוספים בסכום כולל המוערך ב 20 מיליון ₪ תוך שחלקם לא קיבלו את הכסף וחלקם קיבלו חלק מהכסף, כאשר היא משתמשת בהמחאות מזויפות – חלקן המחאות השייכות לסבתא של החשודה אשר נפטרה לפני מס' שנים.
על פי החשד את הכסף שקיבלה העבירה לחשבונות המשויכים בני משפחתה.

עם מעבר החקירה לשלב הגלוי ביצעו חוקרי יחידת ההונאה במחוז מרכז מספר חיפושים בדירות שונות השייכות לחשודה ולמשפחתה בסיומם נתפסו עשרות אלפי ₪ במזומן ויתרות בחשבונות שונים בסכום כולל של מעל מיליון וחצי ₪, בנוסף הוקפאו זכויות החשודים ב 4 נכסי נדל"ן שבבעלותן.
בתום החיפושים עצרו שוטרי היחידה את החשודה ועיכבו לחקירה את הוריה בחשד לעבירות המיוחסות להם.

בתום החקירה ובהתאם לחומר הראיות בתיק יוחלט האם לבקש בהמשך את הארכת מעצרם של החשודים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות