ניוזים חמיםחדשותחולון

הותר לפרסום:מאבק ימ"ר ת"א בארגוני הפשיעה: פוענח הרצח של ליאור גרינברג בחולון

חקירה של היחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז תל אביב, הובילה לפענוח אירוע רצח של ליאור גרינברג ברחוב נעמי שמר בסוף חודש אפריל בחולון. על פי החשד, מדובר בהתנקשות במסגרת סכסוך בין ארגוני פשיעה.הקורבן נפגע כתוצאה מהירי ומותו נקבע במקום. לאחר החקירה הצליחו שוטרי ימ"ר תל אביב להתחקות אחר החשודים בחיסול ומי שמילט אותם מזירת הרצח והכווין אותם מרחוק לפני ביצועו

האירוע התרחש ב-27/4/23 בשעה 00:49, כאשר התקבל דיווח במשטרת ישראל על ירי ברחוב נעמי שמר בחולון לעבר הקורבן ליאור גרינברג.

בחקירה עלה כי כאשר הקורבן שהה במקום, הגיעו בריצה שני חשודים רעולי פנים, ביצעו לעבר הקורבן ירי ונמלטו בנסיעה מהירה על קטנוע.

חקירת האירוע הוטלה על יחידת העילית של מחוז תל אביב- היחידה המרכזית, כאשר השוטרים הצליחו להתחקות אחר מסלול הנסיעה של הקטנוע בליל האירוע, ובסיוע יכולות טכנולוגיות, ביססו את החשד נגד החשודים בירי ושני חשודים נוספים,אשר היו מעורבים ברצח.

החשודים(20,25,31,33), תושבי חולון ויפו נעצרו לפני כמה שבועות, נחקרו תחת אזהרה בחשד למעורבות ברצח ומעצרם הוארך מעת לעת. היום, עם הבשלת החקירה, הוגשה בעניינם של הארבע הצהרת תובע ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות