ניוזים חמיםחדשות

כשנתן גושן הצטרף לבני עקיבא למען אהבת חינם

מאות חברי תנועת בני עקיבא יצאו לקניון "מול החוף וילג'" ולטרמינל 1 בנתב"ג לפעילות שטח למען אהבת חינם וחיבור בין חלקי עם ישראל.

הפעילות שעמדה בסימן "נבנה באהבת חינם" כללה חלוקת סטיקרים , מעגלי שיח, שירה וחיבור אמיתי לציבור הרחב. בימים של אבל ומחלוקת – הבחירה של התנועה היא לפעול לאהבת חינם, לראות את הטוב איש ברעהו ולהימנע משנאה ומחלוקת.

בין היתר הוצב בשטח "כותל" מיוחד שמצידו האחד- "כותל הדמעות" שעליהם כתבו העוברים ושבים על מה הם בוכים ומתאבלים, ומצידו האחר- "כותל התקווה"- ועליהם כתב הציבור את תקוותיו ואיחוליו לעם ישראל בימים אלו. הפעילות התקיימה בתום סמינריון שמיניסטים של התנועה שעסק גם בימים המורכבים שעוברת החברה הישראלית.

אחד המבקרים בקניון בחדרה היה הזמר נתן גושן שזכה גם הוא לחיבוק וסטיקר "אהבת חינם".

מזכ"ל בני עקיבא יגאל קליין: "בימים שאנו מציינים את הכאב והכיסופים לבניין ירושלים והמקדש אנו זוכרים כי השורש תלוי באחווה, בערבות ובקשר העמוק בין כל חלקי עמנו. דווקא בימים אלו כשהחברה הישראלית גועשת ומחולקת אנו מבקשים להזכיר לעצמנו כי אנשים אחים אנחנו וכדברי הרב קוק: "ואם נחרבנו, ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חנם, נשוב להיבנות, והעולם עמנו יבנה, על ידי אהבת חנם".

בני עקיבא
בני עקיבא
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות