ניוזים חמיםחדשות

צפו: שוב אירוע אלימות קשה בטיילת בת-ים: בין בני מיעוטים לבעלי עסק במקום. תושבים בטענות קשות כלפי המשטרה שלא טרחה להגיע למקום

שוב מקרה אלימות קשה בין בני מיעוטים לתושבים ובעלי עסקים בטיילת בת-ים, תוך סיכון בעלי רכבים ועוברים ושבים. התושבים כועסים: "לא נראיתה משטרה בכל האירוע הזה, כמו שהמשטרה לא מטפלת בכל ההתפרעות של בני המיעוטים בטיילת בת-ים"

אתמול בערב יום שני נרשם עוד אירוע אלימות קשה בטיילת בת-ים לעיני תושבים נדהמים, כשבמשך זמן ארוך קבוצה של בני מיעוטים החלה בהתנצחות אלימה עם קבוצה של אנשים, בהם אישה, ככל הנראה בעלי אחד מבתי העסק במום.

שני הצדדים לא בחלו בקללות קשות, וזריקת כיסאות האחד על השני – תוך ניפוץ שמשות בתי העסק ותוך פגיעה בכלי רכב שחנו במקום.

במהלך כל האירוע שארך דקות ארוכות לא נראתה ניידת משטרה או התערבות שוטרים, כששני הצדדים מסכנים את הולכי הרגל התמימים שבילו באזור בלילה קייצי.

רק אזרח אמיץ אחד ניסה להרגיע את קבוצת בני המיעוטים – ללא הצלחה.

תושבים שהיו במקום הפנו טענות קשות כלפי המשטרה: "הטיילת בבת-ים הפכה לשטח הפקר של בני מיעוטים שבאים עם הרכבים שלהם ועושים פה מה שהם רוצים, תוך סיכון ילדים ומשפחות, כשהם משתוללים. אתמול התקשרו למשטרה אבל כל זה קרה במשך זמן ממושך מבלי אף שוטר הגיע למקום. המצב בטיילת הפך להפקר כשהמשטרה לא נותנת אף מענה".

 

צילום: רשת החברתית

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות