ניוזים חמיםחדשותתרבות

אלי יצפאן מרגש את המפיק שעושה רבות למען ילדים חולי סרטן וחגג את יומולדתו בבית החולים לאחר שעבר ניתוח קשה

"כשקיבלתי את הברכה זה ממש רומם את רוחי ואף היו דמעות בעיניי, לאחר תקופה קשה שאני עובר... תודהה רבה לכולם על החום שאני מקבל, אולי בכל זאת עשיתי משהו טוב בחיים. תודה לאלי יצפאן, תודה לכולם!"

יולי טולי דול, מפיק אירועים מוכר בן 54 שעושה רבות למען ילדים חולי סרטן ברחבי הארץ מתוך אהבה גדולה וללא תמורה, חש יום אחד ברע, אושפז בבית החולים ועבר ניתוח קשה שבסופו שכב במחלקת טיפול נמרץ לב בלי הכרה במשך כשבועיים ימים. כשהתעורר היה זה לקראת יום הולדתו ואז זכה לקבל את המתנה שכל כך רצה. יפית בנין, מנהלת עמותת 'החיוך שלהם בידיים שלנו' שפועלת רבות למען ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם ובכלל למען כל מי שזקוק לעזרה, ביקרה את יולי שעוזר לעמותה רבות "פניתי אתמול לחבר יקר שלנו שמלווה את העמותה שלנו מזה 4 שנים, יולי טול, שנמצא אחרי ניתוח קשה ואישפוז ארוך בטיפול נמרץ, יולי הוא בעל חברת הפקות שעושה למען ילדים חולי סרטן רבות- כגון בובות ענק, סוכר, פופקרון, בלונים ועוד והכל באהבת חינם, ושאלתי אותו מה הוא רוצה כמתנת יום הולדת והוא אמר לי שהוא מעריץ את אלי יצאפן. השגתי את הטלפון של יצאפן והסברתי לו את מהות השיחה ועל הבוקר הוא שלח לי את הסירטון והצלחנו לשמייח את יולי טול, שיהיה לנו בריא!"
יולי שהיה מורדם ומונשם לאחר שעבר ניתוח ואושפז בטיפול נמרץ לב, מספר מחדרו בבית החולים "כשקיבלתי את הברכה זה ממש רומם את רוחי ואף היו דמעות בעיניי, לאחר תקופה קשה שאני עובר… תודהה רבה לכולם על החום שאני מקבל, אולי בכל זאת עשיתי משהו טוב בחיים. תודה לכולם ולאלי יצפאן."

צפו בסרטון המרגש שהקדיש אלי יצפאן ליולי.

יצפאן ויולי. צילום עצמי ו-החיוך שלהם בידיים שלנו
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות